erase2fast
VWC lid
De letters IAMSTERDAM gaan ook verdwijnen xD dit geeft aan wat het niveau is in mijn ogen. Het zou namelijk te individualistisch zijn 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een vuurwerkzone in de arena, dak dicht, niemand heeft er last van. Opgelost, toch?
VOlgens de wet mag je geen vuurwerkzones aanwijzen maar alleen vuurwerkvrije zones. deze dienen dan ook echt nut te hebben. De gemeente hilversum is hier bijvoorbeeld al eens op teruggevloten. Als dit echt gaat gebeuren, dient eerst de wet aangepast te worden, dat zie ik echter niet gebeuren...
Dat is enerzijds natuurlijk goed nieuws, aangezien Halsema het er dan niet zomaar door kan drukken. Echter.. als baas van A'dam kan het natuurlijk ook maar zo zijn dat zij een pilot-mogelijkheid van de regering gaat krijgen. Ik zou er maar niet teveel op vertrouwen dat zij dit niet voor elkaar gaat krijgen.Ik blijf het zeggen en herhalen: het is wettelijk niet mogelijk om afsteekzones aan te wijzen. Op dit moment is er nog niet eens aan begonnen om daar een wetsontwerp voor te maken. Dat is een langdurig proces. Ik denk dan ook dat dit volgend jaar helemaal nog niet kan.
Vind het echt een goed plan om dit in dat grote amsterdam te doen.![]()
Het zal linksom of rechtsom verkeerd uitpakken voor ons...Nou als het echt ten uitvoer komt wil ik graag zien wat de uitkomst wordt.