Amersfoort : Vuurwerk Riezebos

Zie nu allerlei mooie kortingen voorbij komen op de site. Heeft dit misschien iets te maken met de voorverkoopactie??:D

Vandaag kunnen wij jullie onze freak actie bekend maken voor het jaar 2015-2016:

We hebben een aantal spelregels voor deze actie:
1: Korting van 30% op verschillende Items deze Items staan met korting op onze site vermeld www.vuurwerkriezebos.nl. Je kunt dus gelijk zien wat een Item kost en op welke Items dit van toepassing is,
2: Minimaal bestelbedrag is € 25,00 vanaf dit bedrag geldt dus de korting op de genoemde artikelen je hoeft geen staffel op te bouwen het geldt vanaf € 25,00
4: Gedane betaalde bestellingen worden NIET meer aangepast,
5: Deze actie loopt tot eind november 2015,
6: Wij hebben voor deze bestellingen een apart afhaalblok geselecteerd namelijk dinsdag 29 december van 19.00 tot 22.00 uur. Het is alleen mogelijk dan je bestelling af te halen.
8: Bij vragen kun je ons een persoonlijke mail sturen op [email protected]

Wij hebben geprobeerd een zo breed mogelijk assortiment van onze importeurs aan te bieden mochten jullie nog producten missen of een specifiek product van een importeur willen bestellen stuur dan een mail naar genoemde e mail adres,

Verder zullen er nog een aantal zeer scherpe week aanbiedingen komen. De eerste zullen we Zaterdag 24 oktober bekend maken hou dus onze site www.vuurwerkriezebos.nl en het forum in de gaten.

Het vuurwerk Riezebos Team,

Zoals gezegd hierbij de WEEKAANBIEDING

De CRUEL TRACTION VAN WOLFF VOOR € 100,00

GA NAAR www.vuurwerkriezebos.nl en kijk onder weekaanbieding daar staat deze super aanbieding vermeld,

Hou onze site in de gaten we zullen met nog meer van deze aanbiedingen komen deze maand!!!!

De cruel traction staat onder weekaanbieding voor €100,00 en omdat het een weekaanbieding is staat die even niet tussen de gewone cake boxen

khad deze winkel net gevonden en zag de Cruel Traction voor 100 euro staan en was net op tijd want een uurtje later stond die weer voor 150,- :D

Tot wanneer loopt de actie precies? er staat tot eind november. is dit dan tot 30 november? want ik wil de demo van ano vuurwerk even afwachten en die is 28 november.

Ik ga vanavond bestellen, maar nu zie ik dat bijvoorbeeld de Gate Of Heaven 2 en nog veel meer producten al geen freakprijs meer hebben. Echter wordt er toch echt aangegeven dat de actie tot 25 november loopt. Ik zou graag wat opheldering willen!

Ik zag de delicious thunder niet meer op jullie site staan? nu ik zo kijk ook niet in de folder. Is deze er uit gehaald of is deze gewoon al op?

Ik heb er erg veel zin in! :D Morgen wordt een drukke, maar super leuke dag voor mij als medewerker bij Riezebos.
Houd je alsjeblieft aan je ophaaltijd, dan zien we jullie heel graag de komende dagen voor het ophalen van je vuurwerk! :)

Kom zeker even langs hoor!:D

Ik heb er erg veel zin in! :D Morgen wordt een drukke, maar super leuke dag voor mij als medewerker bij Riezebos.
Houd je alsjeblieft aan je ophaaltijd, dan zien we jullie heel graag de komende dagen voor het ophalen van je vuurwerk! :)

pyro-head

pyro-head

Morgen kom ik weer bij Riezenbos vuurwerk mijn bestelling ophalen
voor de 3e keer op een rij tevreden klant
veel zin in!
groetjes pyro-head-bar-veld

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan