Een vraag over de super Chinese rol die bij Riezebos verkocht word voor 35 euro. Op de afbeelding staat Superior Red Cracker, ik neem aan dat dit een 100K klapper is? Zo ja, dan ben ik opzoek naar de ''discussie'' hierover, ik weet namelijk niet werk merk het is. En de zoekfunctie is verdwenen ? Alvast bedankt voor de reactie

.
De zoekfunctie is niet verdwenen op het forum. Je moet je adblocker even uitzetten. Sluit vuurwerkcrew uit voor je adblocker, en het balkje met o.a. de zoekfunctie komt weer tevoorschijn.
Deze rol is van Rubro. Het is inderdaad een 100.000 klapper. Het topic is in principe
HIER te vinden, hoewel het topic niet zo duidelijk is. Zou een rol mét eindbom moeten zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit jaar wordt er ook
gratis vuurwerk bij de voorbestellingen weggegeven. Dat geldt niet voor de bestellingen uit de freakactie. Het gratis vuurwerk bestaat uit verschillende cakes, vooral uitlopende Royal artikelen. Je kunt er dus zeker van zijn dat het een prima cake betreft die je zult krijgen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De komende jaarwisseling zal ik (naast Steef-Kaboom) werkzaam zijn bij Riezebos

We staan hoofdzakelijk in de losse verkoop om de klanten te adviseren. Als je je (freak)bestelling komt ophalen, kun je gerust even een praatje komen maken als daar tijd voor is

Nog zes dagen aftellen; ik heb er zin in!
Hierbij even twee foto's uit de showroom zoals die er nu uitziet.