Amersfoort : Vuurwerk Riezebos

Ook ik kreeg de folder netjes in een envelop met begeleidende brief. Dank daarvoor!
Ik kom zeker even in de winkel bestellen :wink:

Een vraag over de super Chinese rol die bij Riezebos verkocht word voor 35 euro. Op de afbeelding staat Superior Red Cracker, ik neem aan dat dit een 100K klapper is? Zo ja, dan ben ik opzoek naar de ''discussie'' hierover, ik weet namelijk niet werk merk het is. En de zoekfunctie is verdwenen ? Alvast bedankt voor de reactie:bye:.

Een vraag over de super Chinese rol die bij Riezebos verkocht word voor 35 euro. Op de afbeelding staat Superior Red Cracker, ik neem aan dat dit een 100K klapper is? Zo ja, dan ben ik opzoek naar de ''discussie'' hierover, ik weet namelijk niet werk merk het is. En de zoekfunctie is verdwenen ? Alvast bedankt voor de reactie:bye:.

De zoekfunctie is niet verdwenen op het forum. Je moet je adblocker even uitzetten. Sluit vuurwerkcrew uit voor je adblocker, en het balkje met o.a. de zoekfunctie komt weer tevoorschijn.
Deze rol is van Rubro. Het is inderdaad een 100.000 klapper. Het topic is in principe HIER te vinden, hoewel het topic niet zo duidelijk is. Zou een rol mét eindbom moeten zijn.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit jaar wordt er ook gratis vuurwerk bij de voorbestellingen weggegeven. Dat geldt niet voor de bestellingen uit de freakactie. Het gratis vuurwerk bestaat uit verschillende cakes, vooral uitlopende Royal artikelen. Je kunt er dus zeker van zijn dat het een prima cake betreft die je zult krijgen :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De komende jaarwisseling zal ik (naast Steef-Kaboom) werkzaam zijn bij Riezebos :) We staan hoofdzakelijk in de losse verkoop om de klanten te adviseren. Als je je (freak)bestelling komt ophalen, kun je gerust even een praatje komen maken als daar tijd voor is :) Nog zes dagen aftellen; ik heb er zin in!
Hierbij even twee foto's uit de showroom zoals die er nu uitziet.

157df6w.jpg

vhwxvk.jpg

Morgen, eerste kerstdag, geldt er een mooie actie tussen 12:00 en 15:00 uur. De 100.000 klapper kost dan geen 35 euro, maar slechts 25 euro! Geen geld voor een rol.

Morgenochtend om 11 uur hier eindelijk me vuurwerk ophalen!! Altijd leuk ook om nog een hoop kleine potjes en spul mee te nemen wat er achter de balie staat met vette korting. Laat toch altijd een klein deel van me budget over om daar wat spul van mee te nemen.. Tot morgen:D

Bestellingen zijn gehaald. Had de indruk dat er nog een rolluik achter de deur omhoog moest. Alles dit jaar weer netjes verzorgd en geleverd !!!

Steef, Darksoul. Ik kom in de vooravond die kant op zo rond een uur of 7. Probeer wel even gedag te zeggen. Succes vandaag.:wink:

Dat is zeker een goede aanbieding! Jammer dat m'n budget helemaal op is. Rond 2 uur die kant op, tot dan!

Back
Bovenaan