Amersfoort : Vuurwerk Riezebos

Vorig jaar was het zo bizar druk daar voor losse verkoop. Hopelijk hebben ze afhalen wat beter ingedeeld.
Gemiddeld genomen loopt het lekker door en zijn de wachttijden zeer beperkt…maar soms komt ineens een golf aan mensen binnen, daar kun je niet op plannen…maar van harte welkom hoor…

Geeft toch niet, gaat niet om de hoeveelheid maar het plezier van aankoop en afsteken!
Precies ,was toch 250 euro haha.Morgenochtend na Riezebos,smiddags na Vathorst en dinsdagmiddag mn 2 gewonnen eclipse of roar ophalen in Zwolle.Stiekem wil ik nog wat meenemen maar mn vrouw maakt me af haha

Gemiddeld genomen loopt het lekker door en zijn de wachttijden zeer beperkt…maar soms komt ineens een golf aan mensen binnen, daar kun je niet op plannen…maar van harte welkom hoor…

Kan ik beamen! Vorig jaar retesnel weer weg en binnen werd mn icb bewaakt door de vrouw achter de balie aangezien ik natuurlijk niet alles in 1 kon tillen.

Ik zie jullie morgen.
Hen 2 bestellingen staan voor de rest was het top service.

Kan ik beamen! Vorig jaar retesnel weer weg en binnen werd mn icb bewaakt door de vrouw achter de balie aangezien ik natuurlijk niet alles in 1 kon tillen.
We gaan het morgen meemaken vorige jaar met zn 4e alles ophalen nu met zn 2e . Ik denk dat me vader wacht bij het vuurwerk en ik 2/3 keer loop

Back
Bovenaan