PyroRJ
VWC lid
Als je dan toch aan het vragen bent....dat sparkling wheel zou ook wel erg leuk zijnVragen kan altijd en ik geef het door aan de directie..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je dan toch aan het vragen bent....dat sparkling wheel zou ook wel erg leuk zijnVragen kan altijd en ik geef het door aan de directie..![]()
Ben ik ook benieuwd naar!Welke batch hebben jullie liggen van de TDS?
Ben benieuwd naar de prijzen van de proXplosion! zal vast hard gaan
De BF actie zijn ze niet vergeten, de korting wordt verrekend in je mandje.
Eens! Niet het meest handige systeem inderdaad. De kortingen verschillen ook per product, dus elke keer in het winkelmandje om te kijken hoeveel korting het specifieke product heeft. Ik had gehoopt op de comet storm voor onder de 100Oh. Zie het. Wel echt een stom systeem. Je ziet "BF acties" staan. Klikt daarop. Checkt de prijzen. Verlaat de website. Geeft je geld ergens anders uit.
Het staat wel onder de foto BF acties, maar je klikt automatisch op de foto. De getoonde prijzen weerhouden me (en denk velen) er echter van om een artikel in het winkelwagentje te stoppen. Gemiste kans.
Hebben jullie nog de batch van vorig jaar van de Hardcore Helium wellicht? Mag ook via pb
Aangezien jij degene was die deze vraag als eerste stelde (en ik er op aanhaakte): heb jij hier nog uitsluitsel over gekregen?