Amazing yellow caps

Ik haal altijd mijn vuurwerk bij een vaste dealer waar ik woon maar nu ik deze zie rij ik dit jaar 10 kilometer heen en weer om er hier 4 van te gaan halen bij de proline dealer :)

Wat maakt deze cake zó, dat jij er speciaal voor naar op zoek gaat, zoals je zegt 10km, dat is dus wel expliciet voor deze cake. Ben benieuwd naar jouw mening over deze cake, wat vind jij er zo goed aan. :)

Omdat die een appart fluiteffect heeft. Omdat die een eindsalvo heeft. Omdat hij 3 schoten meer heeft dan de Matrix http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=1023. En hij is ook nog eens 2 euro goedkoper dan de matrix en heeft een mooier effect dus voor mij een aanrader.

Op dit filmpje zie je 2 Yellow caps tegelijk http://www.jpsweb.nl/Downloads/Vuurwerk Filmpjes 2006-2007/YellowCaps.wmv

En op dat filmpje van de Matrix zie je er 4 tegelijk en nog vind ik die 2 tegelijk van Yellow Caps beter :)

Laatst bewerkt:
Omdat die een appart fluiteffect heeft. Omdat die een eindsalvo heeft. Omdat hij 3 schoten meer heeft dan de Matrix http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=1023. En hij is ook nog eens 2 euro goedkoper dan de matrix en heeft een mooier effect dus voor mij een aanrader.

Op dit filmpje zie je 2 Yellow caps tegelijk http://www.jpsweb.nl/Downloads/Vuurwerk Filmpjes 2006-2007/YellowCaps.wmv

En op dat filmpje van de Matrix zie je er 4 tegelijk en nog vind ik die 2 tegelijk van Yellow Caps beter :)

als je zo 'n filmpje plaatst moet er bronvermelding bij , anders zou je nog wel is problemen kunnen krijgen met de webmaster van www.jpsweb.nl .
en even nog iets , in dat filmpje schiet 1 van de yellow cabs door in het begin , dus is het nogal onregelmatig .
en komt het er dus op neer dat je met dit filmpje geen goed beeld krijgt van 'n doorgelonte yellow cabs .
:bye::bye::bye:

edit : intussen heb ik 'n filmpje op youtube gevonden die eerst van vuurwerkpalace was , waarin ook 2x yellow cabs wordt afgestoken , en van dit filmpje kun je wel 'n redelijk beeld krijgen , dus bij deze,

het filmpje :
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze blijft toch wel beter dan de Thriller (next generation) en de Matrix (new spirit) aangezien deze een finale heeft en de andere niet.

Een al veel geroemde cake en stelt ook dit jaar niet teleur. Harde fluit, grote boeketten. Maar ik merkte dat er toch twee schoten een hele andere richting kozen dan naar boven (allebei toevallig naar links), opletten dus!

er is ook een demo geweest in zwolle . het enige wat ik hier over kwijt wil is
wat een lijp ding zeg lekker schor gekrijs boeketjes kunnen er mee door :)

mensen

dit is gewoon een van de beste potten onder de 50 euro
als je een pot wil kopen van onder de 50 euro is DIT de pot die je gewoon moet hebben. echt geweldig deze pot. huilers waar je van wakker wordt als je slaapt boeketten die mooi zijn en de crackling. en dat voor maar 20 euro dit jaar.

mensen

dit is gewoon een van de beste potten onder de 50 euro
als je een pot wil kopen van onder de 50 euro is DIT de pot die je gewoon moet hebben. echt geweldig deze pot. huilers waar je van wakker wordt als je slaapt boeketten die mooi zijn en de crackling. en dat voor maar 20 euro dit jaar.

Hahaha.. Ik kan me onder de 50 euro toch wel heel wat beters bedenken.:bonk:
Het is wel een leuk ding voor die 20 euro, maar hij heeft eerst 15 euro gekost. Bovendien is de kwaliteit wat achteruit gegaan dus ik vind het wat overschat om hem deze status te geven..
:bye:

Dit jaar weer eens gekocht, het viel mij niet tegen. ik had 6 potten van de pyro-line en deze als nummer twee afgeschoten. het blijft en is een uniek potje.:)

Dit jaar weer eens gekocht, het viel mij niet tegen. ik had 6 potten van de pyro-line en deze als nummer twee afgeschoten. het blijft en is een uniek potje.:)

Haha het merk heet 'pro-line'.
Het is inderdaad een uniek potje. Je hoort hem altijd wel ergens.:cool:
Gister; om 12 uur is het 1 waas van knallen. Maar je hoort hem er altijd wel bovenuit kruipen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is en blijft een ontzettend leuke cake deze Amazing Yellow Caps.
Afgelopen Oud en Nieuw weer 2 afgestoken en hij blijft mij amuseren.
Een cake waar je volgens mij niet gauw spijt van krijgt.
De heftige gillers met zijn leuke boeketjes doen het nog steeds goed.

Hmm.. Ik ben minder happy met de Yellow caps tegenwoordig; vorig jaar zielige kortje fluitjes, dit jaar ging 'ie helemaal fout. Na het aansteken ging de finale van vijf stuks, daarna af en toe een enkele. Voor dat geld weet ik wel wat beters. (Pro-line viel ook tegen met andere producten, diverse batterijen gingen fout of half af, de twee 'howling ghost's ' gingen beide niet goed, etc.. Laatste keer pro-line, da's zeker. :wink::bye:

Hmm.. Ik ben minder happy met de Yellow caps tegenwoordig; vorig jaar zielige kortje fluitjes, dit jaar ging 'ie helemaal fout. Na het aansteken ging de finale van vijf stuks, daarna af en toe een enkele. Voor dat geld weet ik wel wat beters. (Pro-line viel ook tegen met andere producten, diverse batterijen gingen fout of half af, de twee 'howling ghost's ' gingen beide niet goed, etc.. Laatste keer pro-line, da's zeker. :wink::bye:

Begrijpenlijk jou reactie, maar ook teleurstelling.
Ik had vorig jaar (2006 / 2007) veel spul van Pro line en was niet echt ontevreden.
Op een paar dingen na dan.
De yelo caps staan mij nog steets op het netvlies en zo ook met hun geluid.
Het is een toppertje uit hun reeks, maar een kleine kanttekening wil ik toch nog mee geven.
Er zijn betere cake's voor dat geld, en als je naar de duurdere cake's kijkt van proline, dan kan daar ten opzichte van andere merken zeker nog een verbetering plaats vinden.
Giron

Dat is erg spijtig Roel. Kan me goed voorstellen dat je na zulke ervaringen het helemaal gehad hebt met Proline.
Hoe is het toch mogelijk vraag je je dan af he?
Ik heb dus goede ervaringen met de Caps en een aantal andere cake,s
Ik moet zeggen dat vooral de 500 grammers van Proline het heel goed doen.

Ik had 4x de yellow caps. ze deden het goed en die finale kwam er goed uit x4. Het enige is dat ik zo dom was om het in de mist af te steken dus je ziet geen boeketten maar het geeft wel een impressie hoe die gaat met 4 tegelijk.

http://www.vimeo.com/893370

Laatst bewerkt:
Leuke potje om er altijd bij te hebben, merk wel in de afgelopen jaren dat de yellow cabs elke keer wat minder word, maar het is en blijft een leuk ding.

Ik had 4x de yellow caps. ze deden het goed en die finale kwam er goed uit x4. Het enige is dat ik zo dom was om het in de mist af te steken dus je ziet geen boeketten maar het geeft wel een impressie hoe die gaat met 4 tegelijk.

http://www.vimeo.com/893370

best strak om er meerdere te gelijk af te steken :)

wat gebeurde er op de helft van het filmpje, het geluid werd een beetje dof :p

misschien dit jaar ook weer een paar kopen,
hoop niet dat ze veel duurder zijn geworden :sad:

Dat doffe op de helft van de film werd veroorzaakt door wat mensen een stuk verderop die wat lawinepijlen tegelijkertijd aan het afsteken waren. Er werd gefilmd vanuit een gang tussen 2 huizen daarom galmde het zo door de gang wat de camera dus ook even opnam :bye:

Dat doffe op de helft van de film werd veroorzaakt door wat mensen een stuk verderop die wat lawinepijlen tegelijkertijd aan het afsteken waren. Er werd gefilmd vanuit een gang tussen 2 huizen daarom galmde het zo door de gang wat de camera dus ook even opnam :bye:

oky op die manier :p

moet toch zeggen, hoe vaak je het filmpje ook kijkt, blijft een strak effect 4 yellow cabs te gelijk :)

Back
Bovenaan