Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
GBV, herstel dit paradepaardje van Pro-Line in ere aub. Vond hem echt geweldig![]()
Ja bij mij ook, ik weet nog wel dat ik hem haalde bij de Hutuin in Zoetermeer. Moet wel eerlijk zeggen dat het 1 van de weinige cakes waren die ik top vond van ProLine.Deze was het gewoon vroeger, nu al een nostalgisch gevoel bij deze cake.
GBV, herstel dit paradepaardje van Pro-Line in ere aub. Vond hem echt geweldig![]()
Zat vanavond ineens te denken aan dit geweldige potje.
Ik was denk ik 13-14 jaar en bij mij in de buurt woonde een echte freak. Die man had elk jaar extreem veel vuurwerk. Mijn vrienden en ik wisten dus ook elk jaar weer waar we heen moesten gaan. Altijd mooie illegale cakes uit België enz..
Zo was er ook een jaar dat we bij hem voor de deur stonden. Hij had bijna alles al verstookt. En toen.. toen kwam hij nog met deze cake aanzetten. Weet nog precies hoe het ding eruit zag. Zowel de cake zelf als de effecten. Hoe het klonk, rook, enz.
Heb lang moeten googlen maar ik heb hem dus gevonden! Pure nostalgie. Heb hem zelf nooit gehad. Bestond ie nog maar..![]()
Cakes zoals de Return of the Phoenix zijn er mooi met rauwe gil, maar komen voor mij niet in de buurt van de valse schreeuw van de Yellow Caps/Salvo Caps.