Amazing yellow caps

als je opzoek bent naar apart vuurwerk, vuurwerk dat zeker opvalt tussen al het andere vuurwerk: haal deze cake, ziet er hardstikke leuk (best groot !!!) uit en is gewoon cool: de manier waarop die omhoog zoeft niet recht omhoog, maar met in een golfbeweging, lekker onberekenbaar haha en daarna nog leuke bloem in de lucht ook.

hebbuhdingetje!

Na het filmpjes al een paar maanden geleden gezien te hebben ben ik een winkel gaan zoeken in de buurt. Een winkel gevonden nu meer informatie zoeken. Deze hoorde bij hij rijtje van de toppers: Howling ghost ,amazing yellow caps enz. Maar toen ik de prijzen zag op de website zag ik dat deze cake 20,- euro koste dat was de prijs van 2007. Dus deze maar niet op mijn lijstje gezet maar 2x howling ghost geeft toch meer geweld denk ik zo :D

Na het filmpjes al een paar maanden geleden gezien te hebben ben ik een winkel gaan zoeken in de buurt. Een winkel gevonden nu meer informatie zoeken. Deze hoorde bij hij rijtje van de toppers: Howling ghost ,amazing yellow caps enz. Maar toen ik de prijzen zag op de website zag ik dat deze cake 20,- euro koste dat was de prijs van 2007. Dus deze maar niet op mijn lijstje gezet maar 2x howling ghost geeft toch meer geweld denk ik zo :D

meer geweld........en yellow caps vergelijken met howling ghost :shocked:

very wrong haha....je vergelijkt een bmw ook niet met een peugeot.

allebei goede dingen, maar de yellow caps valt in het rijtje tijdloze "klassiekers"

dat is een stukje vuurwerk apart, echt genieten!

Ik had vorig jaar apollo blowing van cafferata en die vond ik tegenvallen dat is dezelfde soort cake als deze. En omdat ik toch liever meer de lucht in heb neem ik liever 2 keer 300sh. Howling ghost dan 2 keer Amazing yellow caps van 19sh. maar dit is mijn mening. Vind het een goede cake maar heb liever iets anders.

:bye:

Geweldige pot is dit!
Deze komt dit jaar zeker weer in mijn collectie.
Vorig jaar ging de verkoop van deze potten in verhouding tot andere pro-line potten snel, dus dat zegt genoeg lijkt me:D

De Yellow Caps staat voor dit jaar ook weer op mijn lijstje hoor.
Blijf het een geweldige pot vinden met die striemende fluiters
De fluiters zijn goed hoorbaar
Voor mij blijft het een aanrader

vette pot. alleen jammer dat hij zon klap moet opvangen dat hij 4 euro duurder word. ik zal hem dit jaar helaas niet kopen want word mij te duur ( low budget dit jaar )

Ik zou eerder voor de Apollo Blowing van Titaan Cafferata gaan. Ik zie niet erg veel verschil (al is het wel zo dat er soms bij de apollo blowing geen fluit zit, beetje vaag), maar die is wel een stukje goedkoper.

mooie pot ik had deze paar jaar geleden is keertje genomen de verpakking wilde niet mee werken en zo doende heb ik voorzichtig de schaar der in gezet maar eind was best wel heftig

alleen de prijs van 17,50 is in middels even wat verhoogt naar 25euro
kruit snuiver:)
greetz proline freak

Ik vond het gister op de demo ook een erg leuk ding, maar die prijs is me tegenwoordig toch te veel. Er zijn tegenwoordig meer van deze fluit+boeketcakes, die vaak met meer schots en lagere prijs minstens zo goed presteren. Desalniettemin is dit een zeer leuk ding om in je straat te hebben staan.

Ook een van de betere producten van Pro-Line. Heerlijke gil. Ze gingen wel alle kanten op :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan