Amazing Sky [Uitloop]

Traag beginnen en daarna komt deze cake los en is hij echt overweldigend, tenminste zo kwam hij gisteren in het echt op mij over. Voor mij een van de betere producten van CR.

Deze werd vanaf 60 meter geschoten i.p.v 40 meter in verband met de grootte van de tubes (30MM).

Vraagje:

De Red glittering willow with red tail, moet toch als laatste komen? Deze komt nu als eerste. Zou het kunnen dat er iets fout ging?

Dat klopt. Het reservelont werd als eerste aangestoken. Denk dat dat de schuld is van Bram :p

De linker werd wel goed aangestoken. Die heb ik dan net niet in beeld gekregen, misschien een ander wel :wink:

Zelfde aantal schoten als de Nankin Fire, (en als je het mij vraagt lijken de effecten ook behoorlijk op elkaar?) maar wel €10 duurder. Iemand die me kan vertellen of hij dat echt waard is?

Totaal andere effecten. En deze cake heeft ook per tube meer kruit inhoud.
Ik zelf heb hem ook op het lijstje gezet. Ik verwacht ook dat dit een topper word in de straat.

Ook dit was weer een topproduct van China Red. Harde burst en de effecten waren erg fel en groot. Dikke aanrader!

Back
Bovenaan