Amazing Fan

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1000
Artikelnaam: Amazing Fan
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100 totaal - 25 schoten per cake
Effectomschrijving: 4 cakes - 30mm fan-shape
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 135,00

amazginfan_gesloten.jpg

amazing_fan.jpg

Demo 2014:

Met dank Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
zozo aan deze bak ontbreekt ook niks zeg .
van dahlia s tot spinner de hele mikmak heeft hij aan boord .
saai is hij zeker niet

deze schiet twee cakes tegelijk? Dus je hebt tien salvo's dan ?
Zeer benieuwd naar de prijs hiervan eerlijk gezegd! :D

Voor mij echt een van de toppers van de avond met een schitterend concept : twee x twee halve waaiers die als 1 waaier de lucht in gaan. Grote uitwerkingen, schiterende kleuren. Voor de liefhebber echt een kei van een bak, voor mij helaas echter wel te prijzig.

Een prachtbak, wat een geweld en kwaliteit, maar door de combi tijdsduur/prijs vooral voor degene met een groter budget.

Voor mij echt een van de toppers van de avond met een schitterend concept : twee x twee halve waaiers die als 1 waaier de lucht in gaan. Grote uitwerkingen, schiterende kleuren. Voor de liefhebber echt een kei van een bak, voor mij helaas echter wel te prijzig.

Hij kost veel geld maar is absoluut niet duur.
1.35 per 30mm schot in waaier is spotgoedkoop.
Omdat hij zo snel is geeft dat het spektakel samen met de uitwerkingen.
Als deze cake 60 seconden zou duren zou iedereen zeggen,
wat een waardeloos ding is dat je valt erbij in slaap.
Het is heel simpel, tempo geeft spektakel en dat is wat de meeste mensen gelukkig willen.

Hoezo "gelukkig willen"? Zodat ze dan de duurdere cakes zullen kopen? Wie is hier dan "gelukkig"?
Ik vind 1 euro normaal voor een 30mm shot. Maar daar ligt dan ook meteen de grens. Alles daarboven is gewoon te duur.

Hij kost veel geld maar is absoluut niet duur.
1.35 per 30mm schot in waaier is spotgoedkoop.
Omdat hij zo snel is geeft dat het spektakel samen met de uitwerkingen.
Als deze cake 60 seconden zou duren zou iedereen zeggen,
wat een waardeloos ding is dat je valt erbij in slaap.
Het is heel simpel, tempo geeft spektakel en dat is wat de meeste mensen gelukkig willen.

spotgoedkoop is anders fritsie... als je kijkt hoe snel iets voorbij is dan mag het een enorm geweld geven en zal het echt heel mooi zijn. Ik vind het gewoon erg prijzig voor de tijd en alles.
Ik snap je punt van spektakel maar ik vraag me af of de meeste mensen dat echt willen. Wordt de tijd van de cake ook verteld aan de klant?
Verder vind ik het een prachtig cakebox. Maar spotgoedkoop gaat mij net iets te ver ;-)
greetzz

spotgoedkoop is anders fritsie... als je kijkt hoe snel iets voorbij is dan mag het een enorm geweld geven en zal het echt heel mooi zijn. Ik vind het gewoon erg prijzig voor de tijd en alles.
Ik snap je punt van spektakel maar ik vraag me af of de meeste mensen dat echt willen. Wordt de tijd van de cake ook verteld aan de klant?
Verder vind ik het een prachtig cakebox. Maar spotgoedkoop gaat mij net iets te ver ;-)
greetzz

1.35 per 30 mm schot is spotgoedkoop in mijn ogen.
We kunnen er ook voor kiezen om deze combi box 2 minuten te laten duren maar dan ben je hem na 1 minuut helemaal zat.

Fritsie, Fritsie, Fritsie toch. Spotgoedkoop is relatief. Wat jij spotgoedkoop vind, vind iemand dat moet leven van de voedselbank een vermogen. Daarbij zegt dat iemand die dit er zelf niet voor hoeft te betalen. Hoeveel betaal jij voor een 30 mm schot? Wees eens eerlijk.

Gisteren gezien tijdens de demo van Ano. Ging niet helemaal goed alleen de linkerhelft van de waaiers gingen af. Als die goed gaat, is dit nog best een aardige cake. Een filmpje:

Back
Bovenaan