Amarok A

R@lph

VWC lid
Importeur: Haokan
Artikelnummer: HF1090A
Artikelnaam: Amarok A
Netto Kruitgewicht: 448,4 gram
Aantal Schoten: 19
Kaliber: 30 mm
Kartoninhoud: 2/3
Effectomschrijving: Purple peony with green glitter, Lemon peony with purple peony, Red peony with white glitter, Red mine
Richtprijs: € 24,95

Bijlagen

• HF1090-A_amarok_6H_95x175.jpg
    HF1090-A_amarok_6H_95x175.jpg
    180,2 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Amarok (or Amaroq) is the name of a gigantic wolf in Inuit mythology. Jammer dat er geen Wolf te zien is,op het label.

Filmpje Amarok A

Filmpje Amarok A

Het China filmpje, de kwaliteit is niet super als de producten in Nederland aankomen maken we nieuwe films

Wauw zeg dat ziet er goed uit!!!

Ziet er zeker goed uit deze cake met zijn grote en volle uitwerkingen, hopelijk presteren alle cakes in Nederland ook zo, zo ja dan hebben ze een prachtig assortiment op de Nederlandse markt gebracht.

Hierbij de film van vanavond.
Wát een bak zeg, zeker één van de toppers van de avond, een echte beuker!

Deze sprak mij erg aan op de demo van Ano harde burst en volle boeketten deze dan ook maar bestelt

harde klappen als ik het filmpje zie, maar zijn de effecten niet heeeel erg snel weg? Iemand die er bij was gisteren?

Dit was de eerste die werd geschoten van de Tribal collectie. De enige leuke vond ik ook..;) Deze had redelijke harde burst en volle boeketten... Maar bleven niet heel lang hangen nee.

Deze presteerde gisteren erg goed op de ANO-demo; harde knal met een mooi rond effect. De dubbele kleuren komen mooi uit, het zegt genoeg dat deze gisteren na de demo uitverkocht was in Millheeze.

Back
Bovenaan