Alphen aan den Rijn [ 28-05-2011 ]

Wind is echt kantje boord. Nu al 4/5 en aantrekkend tot windkracht 5 (8 tot 10,7 m/s)
Ik hoop dat je ons up-to-date wilt houden over het wel of niet doorgaan. Ik ben er anders ook bij namelijk...

leuke site voor de windverwachting en deze site klopt meestal.
Ik gebruik hem vaak voor het vissen aan de kust en heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Windverwachting

Laatst bewerkt:
Mijn plan is om hier te gaan staan ( besproken met Ylke ): aan het einde van de Verlengde Aarkade heb je een ophaalbrug en daar kunnen we verzamelen of we kunnen van af daar filmen, fotograferen, kletsen en bieren :p.
Het voordeel van deze locatie is dat het precies aan de andere kant van het feestterrein is en we dus geen last hebben van de drukte.

Vanavond aanwezig :

- Torrr
- Ylke met vrouw en kids
- Stefantvs
- Jappy-b
- Sunseeker
- Dimple + Monique
- Pozilac
- Vinnievuurwerk
- ivivuurwerk
- RRnl
- Jwtjuh
- Sethjuh
- Jur komt ook ff buurten :)

Zijn er nog meer die van plan zijn naar deze show te gaan ?

Laatst bewerkt door een moderator:
plattegrond.jpg

Hier zou het ponton moeten liggen.

Ter hoogte van de verlengde aarkade zie je het vuurwerk van de zijkant, maar ik weet niet hoe erg dat is i.v.m. aantal dingen die shaped worden geschoten.

ach als het toch zo gezellig word kom ik ook wel gezellig langs:p Darksoul ik kom langs amersfoort, als je mee wil moet je maar ff pm'en:)..

Mochten jullie je vervelen of te vroeg zijn dan kan je, in het dorp er naast Bodegraven is Kermis en Nederlands kampioenschappen Dweilorkesten met veel bierstands.

Ter hoogte van de verlengde aarkade zie je het vuurwerk van de zijkant, maar ik weet niet hoe erg dat is i.v.m. aantal dingen die shaped worden geschoten.

Het klopt inderdaad dat je dan iets meer aan de zijkant staat, we kunnen dus ook nog het strandje oplopen bij de surfvereniging ter hoogte van het restaurant daar. dan sta je namelijk direct weer achter het ponton :)

Mochten jullie je vervelen of te vroeg zijn dan kan je, in het dorp er naast Bodegraven is Kermis en Nederlands kampioenschappen Dweilorkesten met veel bierstands.

Dat dorp ken ik niet :p

Laatst bewerkt:
heeft iemand een adresje voor de tomtom? kan het nu niet nakijken ivm werk, alvast bedankt!:)

Verlengde Aarkade 22
2406 LB Alphen a/d Rijn (gemeente Alphen aan den Rijn)

Geen S tussen de r en de k plaatsen want dan zit je zo in het Red Light District :p :bonk:

Vanavond aanwezig :

- Torrr
- Ylke met vrouw en kids
- Stefantvs
- Jappy-b
- Sunseeker
- Dimple + Monique
- Pozilac
- Vinnievuurwerk
- ivivuurwerk
- RRnl
- Jwtjuh
- Sethjuh
- Jur komt ook ff buurten :)

Jur komt mij zometeen ophalen, ik ben der dus ook bij!:) zie jullie vanavond mensen!

En de lijst blijft groeien , vanavond aanwezig :

- Torrr
- Ylke met vrouw en kids
- Stefantvs
- Jappy-b
- Sunseeker
- Dimple + Monique
- Pozilac
- Vinnievuurwerk
- ivivuurwerk
- RRnl
- Jwtjuh
- Sethjuh
- Fire Dragon
- Killerdome
- DsNL

Neej jow... kom gezellig ! :-)
ps mensen van katan succes vanavond ! maak er een top show van :-)

en als het bagger weer is, dan pakken we een biertje met zn allen :p

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan