Alphen aan den Rijn [ 28-05-2011 ]

maar wordt daar dan ook een ponton opgebouwd ? , zou graag er wat foto`s van willen maken, nou we zullen het zaterdag zien jap :-)

Het beste zicht tijdens de show is denk ik op de Westkanaalweg.... Opbouwen is vlakbij de ophaalbrug, bij de steiger...

Zaterdagavond 28 mei om 23:00 uur zal er een ware professionele vuurwerkshow zijn.

Midden op het meer zal er een ponton liggen, waarvan het vuurwerk wordt afgestoken.
In de gehele omgeving van Alphen aan den Rijn kan men het vuurwerk aanschouwen.

Deze vuurwerkshow valt in de hoogste categorie van “beste kwaliteit”.

vraag me dan af waar dat festival gehouden word aangezien wat mike aangeeft zitten we bij de begraafplaats maar daar geloof ik niet echt in.

vraag me dan af waar dat festival gehouden word aangezien wat mike aangeeft zitten we bij de begraafplaats maar daar geloof ik niet echt in.

Begraafplaats is zuid/west kant van de plas. Westkanaalweg is aan de oost-kant van de plas.

Zomerspektakel met Alain Clark en Waylon

Zomerspektakel met Alain Clark en Waylon

ALPHEN - Het Zomerspektakel aan het meer heeft twee publiekstrekkers aangetrokken: Alain Clark en Waylon zijn dit voorjaar van de partij op het Alphens festival.

Beide zangers treden vrijdag 29 mei ‘s avonds een uur lang op bij de Zegerplas. Het voorprogramma wordt verzorgd door lokale bands. Daarmee gaat de allereerste editie van het Zomerspektakel van start. Het evenement is verspreid over drie dagen en bestaat uit allerlei soorten vermaak voor jong en oud. Niet alleen muziek, maar ook sport, cultuur en eten staan centraal.

De zaterdag staat in het teken van sport en spel. Diverse sportverenigingen geven demonstraties en organiseren ook activiteiten. Een grote naam uit de Nederlandse sportwereld zal de ‘aftrap’ voor zijn of haar rekening nemen.
Daarnaast wordt er ook plaats ingeruimd voor kunst, ambachten, braderie en eten/drinken. De avond wordt afgesloten met groots vuurwerk op het meer en een bekende dj.

Op zondag krijgen vooral theater en cultuur ruim baan.
In tegenstelling tot op vrijdagavond, kan het festival in het weekend wel gratis worden bezocht. Voor de jeugd komt er onder meer een kinderboerderij, minitheater, draaimolen, circustent en een springkussen. Ook voor opvang voor de allerkleinsten wordt gezorgd.

jah jow, bel je morgen wel ffies, wou wel vroeg gaan als dat lukt. miss ff kijken bij de opbouw als je wilt :-) laterzzz

:handsup:
-grolsh
-heineken
-hertogjan
-desperados(alcohol vrij)
-cola

- BAVARIA !!!!!

komt goed :p :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Gezellie man ! , jij nog voorkeur voor bier :p , zie je vanavaond ! Gaat een gezellige drukke boel worden vanavond ! Gr ste

Vanavond aanwezig :

- Torrr
- Ylke
- Stefantvs
- Jappy-b
- Sunseeker
- Dimple + Monique
- Pozilac
- Vinnievuurwerk

Zijn er nog meer die van plan zijn naar deze show te gaan ?

Back
Bovenaan