Alphen aan den Rijn [ 28-05-2011 ]

Hierbij mijn film.
vind het nog steeds jammer dat Katan staat te fakkelen op zo'n pontonnetje.
elektrisch schieten heeft toch wel zijn voordelen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

de knallen waren in bodegraven tehoren. mooie show. in het begin vind ik dat het te rustig is qau vuurwerk. daarna komt het lekker op gang:D

ok maar ff een plaatje dan..

1306660010-370.jpg

Ziet er goed uit sjaak !

Ik zou alleen die jongen die het nodig vindt om elke keer zn statief omhoog en naar beneden doet , toch een vriendelijk tikkie naar voren hebben gegeven :p

Ziet er goed uit sjaak !

Ik zou alleen die jongen die het nodig vindt om elke keer zn statief omhoog en naar beneden doet , toch een vriendelijk tikkie naar voren hebben gegeven :p

Mensen die op wat voor manier ook te maken hebben met de torcida kunnen een corrigerend tikkie wel wat minder subtiel uitdelen denk ik hehehe.

Ja bizar he, ik hoorde hem al piepen tijdens de show en keek hem al link aan :p

Mensen die op wat voor manier ook te maken hebben met de torcida kunnen een corrigerend tikkie wel wat minder subtiel uitdelen denk ik hehehe.

Sigurnu, Sljedeći put, ja sam ga nogom u vodu haha. Torcida zivi Vjecno :)
( zeker weten, volgende keer trap ik hem het water in haha. Torcida leeft voor altijd ))

Nee hoor jappy, maar smeer dat ding even voor de volgende keer :D :angel:

Zo, mijn gefilmde versie van deze show staat er ook op.

Dit is tevens de eerste keer dat ik met mijn Canon 550D een keer een hele show gefilmd heb :).

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tip: Kijk hem HD...!

Laatst bewerkt:
Jullie stondend echt aan de andere kant van het terrein he?
Vanaf het festivalterrein zag ik regelmatige witte flikkerende lichten van die kant af.

Nee jij stond aan de andere kant van het terrein :p

Lees het topic eens goed door en dan zie je dat er een straatnaam wordt genoemd, deze vul je in op routenet.nl en voila broer :D

vond dit echt een leuke show om te zien. Inderdaad wel aardig wat peony's maar de show opzicht was gewoon goed. Heb leuke combinaties gezien, blauw zilver, en mijn lievelings: rood groen. Had soms 't idee dat er 4 inch geschoten werd. Was dat zo? Kei harde beuken! Katan van mij een complimentje!

vond dit echt een leuke show om te zien. Inderdaad wel aardig wat peony's maar de show opzicht was gewoon goed. Heb leuke combinaties gezien, blauw zilver, en mijn lievelings: rood groen. Had soms 't idee dat er 4 inch geschoten werd. Was dat zo? Kei harde beuken! Katan van mij een complimentje!

Ah, jij begrijpt hoe het in elkaar zit. :thumbsup:
Nee tot 3" geschoten....

Back
Bovenaan