Alpha

Mooi gedaan dit :idea: met een mooie finale erin:yes:

hoef voor mij geen 100 compound te wezen te veel van het goede beetje saai worden
36 shots cake ofzo met een finale erin

Exact, 72 hots compound zoals de 1.0 Final Gold, 1e 36 shots cake rustig en de 2e cake ramt er alles uit zou perfect zijn :handsup:

Vraag voor iemand die 'm wél uitgeleverd heeft gekregen: zit hier een reservelont aan?
Zou hier een projectje mee willen fabrieken in pyramidevorm, en dan is dat wel handig...

:thumbsdown:

Dank voor het snelle beantwoorden van mijn vraag.
Scheelt weer een ergernisje op de dag der dagen...

Echt een leuke cake wel, jammer dat het maar zo weinig shots zijn. Zeker leuk om mee te pakken met de losse verkoop!

Blij dat ik de Alpha er dit jaar bij heb! Heerlijke trage crackling crossettes, dat gaat een mooi elementje worden in de show :)

En voor de prijs hoef je m niet te laten liggen, 7-9 euro en je hebt deze der al bij :)

Die zag ik bij Vathorst staan. Leuke als aanvulling voor het geval ze nog een leuke week aanbieding krijgen.

Blij dat ik de Alpha er dit jaar bij heb! Heerlijke trage crackling crossettes, dat gaat een mooi elementje worden in de show :)

En voor de prijs hoef je m niet te laten liggen, 7-9 euro en je hebt deze der al bij :)

Inmiddels besteld! Gaan in de combi met de Fire Festival, Crossette Switch en Wicked Whistle. Nou al zin in!

Back
Bovenaan