Alpha

Echt een topper van een cake en voor een klein bedrag al te halen. Crossettes zijn goed uitgevoerd, alleen het tempo had een tikkeltje minder gemogen bij deze.

Deze was mij enkele jaren geleden al opgevallen, maar is toch in de vergetelheid geraakt. Nu kom ik hem weer tegen en hij is zo prachtig en sierlijk uitgewerkt dat ik hem maar in mijn winkelwagentje heb gegooid.

Vorig jaar in waaiervorm geschoten. Helaas geen film van! Dit jaar een nieuwe poging wagen. Hier een kleine compound van +- 70 schoten zie ik echt wel zitten. Enorm ondergewaardeerde cake!!

Ik kende deze eigenlijk niet, maar heb ze paar keer geschoten. Echt een leuke budgetcake. Ondergewaardeerd

Blijft echt een heel fijn cakeje. Die moet toch ook wel in groter formaat kunnen komen voor niet al te veel geld?

Heb deze juist niet geschoten i.v.m. de wind.
Maar goed te horen dat deze zich goed staande weet te houden in winderige condities.

Was deel van een openingsprojectje, maar ging helaas niet af. Dan maar los afgestoken. Jammer dat er weinig crackling crossette cakes te vinden zijn (Sydney Sunrise, ook alweer uitloop). Het is al eens vaker gezegd, maar maak hier aub een grotere versie van (in W-shape bijv!)

Blijft echt een heel fijn cakeje. Die moet toch ook wel in groter formaat kunnen komen voor niet al te veel geld?

Deze vraag heb ik gesteld in het 2020 topic en was ook antwoord opgegeven.

Helaas. Er komt geen 100 shots compound van de Alpha. En thanks voor de complimenten.

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...ktotaal-2020&p=1158059&viewfull=1#post1158059

Niet echt duidelijk waarom niet, misschien dat het effect te eentonig is, of dat het niet door de keuring komt?

Er is al enek3el jaren een veel grotere op de markt, die ook prima verkoopt. Fan shape Time rain willow Crossettes van Broekhoff. Dat is een hele mooie dikke cake

Back
Bovenaan