Alpeco Fireworks [Kapellen]

Als ze nou 500gr versies van hun profblokken zouden maken kan het wel een succes worden. Bonbridge was vaak wel goede kwaliteit.

Helemaal met je eens wat dat betreft, misschien komen ze inderdaad wel met een 4 of 6 500 grammers in 1 "blok" in plaats van de simpelere normale "doorlontbakken" die ze nu verkopen.

Als ze nou 500gr versies van hun profblokken zouden maken kan het wel een succes worden. Bonbridge was vaak wel goede kwaliteit.

Precies.
Als je kijkt naar wat Alpeco met Bonbridge op de markt bracht, dan was dat altijd dikke kwaliteit en de blokken waren ook altijd goed uitgevoerd met standaard tot toffe combinaties.
Een Celebration Night zou ik wel eens willen zien, zoals Torr al aangaf;
4-8 x 500 gram in een doos en gewoon alle cakes beperken tot 20 schots 25 gram per tube.
De effecten moeten dan als nog zo'n beetje hetzelfde zijn, al zal de burst minder zijn en het boeket wellicht iets minder groot.

De 50 shots chry cracklimg en 88s flower exhibition mogen ook wel terugkeren dan ;-)

HAHA.. de chry 50 s zou ik ook wel willen zien :) Ik weet dan wel waar ik me centjes dit jaar dan zou besteden. :) Tja, het is maar afwachten of alpeco met mooi kwaliteitspul kan komen. De afgelopen jaren waren ze ook niet echt creatief... Waarschijnlijk zal het vies tegenvallen, dus ik heb geen hoge verwachtingen

Jongens ja dat stamt allemaal uit de goede oude tijd!
Alpeco heeft mij betreft de afgelopen jaren duidelijk laten zien dat de Liefde voor vuurwerk weg is.
Ooit waren hun inovatief exclusief en creatief.
Nu is alpeco slechts nog Negatief.

Uiteraard hoop ik dat de nieuwe 500 gramms de glory weer een beetje terug brengt in deze grouwe grijze winkel.

Jongens ja dat stamt allemaal uit de goede oude tijd!
Alpeco heeft mij betreft de afgelopen jaren duidelijk laten zien dat de Liefde voor vuurwerk weg is.
Ooit waren hun inovatief exclusief en creatief.
Nu is alpeco slechts nog Negatief.

Uiteraard hoop ik dat de nieuwe 500 gramms de glory weer een beetje terug brengt in deze grouwe grijze winkel.

Wellicht is de 500 gram batterij een nieuwe stap voorwaarts.
En kunnen we volgend jaar een serie aan 500 grammers verwachten, dat verwacht ik eerlijk gezegd wel.

24.11.2012 - SPECIALE ACTIE VOOR KNALVUURWERK

60 STUKS VOOR 25 EUROS. Spanish cracker 408 - 5 stuks, Big spanish cracker - 5 stuks, Titanium thunder - 20 stuks, Bombero's - 5 stuks, Supero's - 5 stuks, Bermuda - 20 stuks

Heb me dit altijd al afgevraagt, maar was bex beter of alpeco in de oude goede tijd?
Sorry als dit een beetje offtopic is, ben gewoon heel nieuwsgierig omdat ik dat allemaal niet meegemaakt heb

Bex was beter/ zwaarder in vuurqerk soorten.
+ bex was zoon beetje de grondlegger voor vele leuke knallers. Zoals de grote vlinders/ giga vlinders.
De beruchte beton strijkers.
Heftige salute blokken.
Mega grote rollen enzv.

Alpeco was ook een klasse appart.
Bij alpeco kocht je merk producten en kwaliteit.
.
Bex is ouder en dus echt old skool!

Welke beter is/was licht meer aan de persoon aan wie je het vraagt.

Ze waren bijden in hun tijd inovatief en vooruit strevend.

Helaas is bijden niet meer wat ut ooit geweest was.

nee daar kun je na mijn weten niet meer terecht.
deze winkel is geloof ik een normale vuurwerk winkel geworden.
Echter is ook daar nu nog weinig van over.

Maar zullen we maar weer ontoppic gaan over Alpeco?

Nee bex is helemaal weg, ben er paar maanden terug nog expres langsgereden toen ik in de buurt op vakantie was. Een verlaten bedrijfspand wat in verval is. Jammer, echt pure nostalgie. Heb er nog fotos van ergens.

Alpeco was een aantal jaren ook de hemel op het gebied van vuurwerk, als je mooie blokken wou of echt goede knallers moest je daar heen. Maar dat is zo'n beetje helemaal verloren gegaan in 2006/2007.

Vandaag voor de eerste keer naar Alpeco geweest aan geisen ik met vwc lid 3307 een dag tripje Belgie heb gepland.
Dus deze stond er ook op.
Wilden deze zaak wel eens zien en ik vond om als eerste toch wel wat kleiner dan ik had verwacht.
Kwa vuurwerk helaas zo wat alles van het huis merk.
Proff blokken staan er nog wel maar alleen voor de proffs helaas.
Voor de rest niks bizonders wel leuk m deze zaak eens te bezoeken maar niet weer.
Niet alleen voor de dik 2 uur rijden maar ook kwa assortiment.
Heb ik zaken korter bij die meer en beter vuurwerk hebben.

Back
Bovenaan