Alpeco Fireworks [Kapellen]

Zelfde met de kartonprijzen, een kartonnetje CT500 is in een paar jaar tijd 100 euro duurder geworden ofzo. Belachelijk natuurlijk.

Als ze het komdende jaar erg veel nieuwe producten laten binnenkomen is er niks aan de hand. Collectie ziet er nu wel uit.

het draait niet allemaal om het assortiment in mijn ogen. als jij niets doet om jouw klanten tegemoet te komen dan levert dat voor jouw klant geen fijne herinnering op. ben eens een keer bij Alpeco geweest, en ik zal er nooit weer komen. ik werd geholpen door een man die me gewoon stond te kleineren. ik wist er niks van af, en hij wist alles, dus hij vertelde me wel even wat ik dan zou moeten bestellen.

ik ben uiteindelijk omgekeerd en richting baarle gegaan op de terugweg. dit was enkele jaren geleden, dus ik weet niet hoe het er nu aan toe gaat, maar bij mij hebben ze het verbruikt.

NIEUWSBRIEF ALPECO

GRATIS VUURWERK (bij afgifte van deze mail) !!!

Zoals in onze vorige "nieuwsbrief" (22/12) reeds vermeld stond krijgt u bij aankoop van feestvuurwerk voor een bedrag van min. 200 €uro GRATIS vuurwerk t.w.v. 17,50 €uro en indien u voor minstens 500 €uro koopt voor 42,50 €uro.

Deze aanbieding geldt t/m 31/12/2009 en enkel bij afgifte van deze mail !

Prettig kerstfeest !

Het Alpeco Team

Ik kreeg deze email ook, maar ze moeten toch echt met betere acties komen. Hiermee gaan ze het echt niet redden, zelfs bij alle Nederlandse verkooppunten krijg je meer gratis vuurwerk :sad:.
Ik hoop echt dat ze volgend jaar met interessantere acties komen !!

NIEUWSBRIEF ALPECO

GRATIS VUURWERK (bij afgifte van deze mail) !!!

Zoals in onze vorige "nieuwsbrief" (22/12) reeds vermeld stond krijgt u bij aankoop van feestvuurwerk voor een bedrag van min. 200 €uro GRATIS vuurwerk t.w.v. 17,50 €uro en indien u voor minstens 500 €uro koopt voor 42,50 €uro.

Deze aanbieding geldt t/m 31/12/2009 en enkel bij afgifte van deze mail !

Prettig kerstfeest !

Het Alpeco Team

verkoop van spektakelvuurwerk gaat gewoon door(wet is nog niet aangenomen)
pas in september 2010 gaat het van kracht:bye:

verkoop van spektakelvuurwerk gaat gewoon door(wet is nog niet aangenomen)
pas in september 2010 gaat het van kracht:bye:

Volgens mij is het Koninklijk Besluit op 11-12-2009 gepubliceerd in de staatscourant van Belgie, derhalve treed de nieuwe beapling in werking 10 dagen na publicatie. Is ook meer een aanpassing geweest op de wet die al sinds 2000 bestaat waarmee de zgn. KVK maas is opgelost.

Graag zou ik willen weten hoe jij erbij komt dat het pas in september 2010 in werking treedt, want dit is volgens mij klinkklare onzin.

Ik had het met mijn maat er nog even over. Hij heeft een 3 celebration crackers en een prof blok gekocht. Hij vroeg aan het personeel waarom het nog werd verkocht en kreeg als antwoord: Daar stoppen we ook mee, alleen is het nu nog even om de voorraad op te maken en te voldoen aan de wensen van de klant.

Ik ben iig al benieuwd wat we volgend jaar voor vervangers krijgen. Een soort 25s chrysantum crackling maar dan met 2 rijen crackling en 3 rijen met peony ofzo? Zou ook erg leuk zijn om zo een kleine batterij met verschillende effecten te krijgen.

Vorig jaar kon je rond deze tijd nog met 30% korting kopen...zullen ze nu niet doen. Op zich, als je het goed bekijkt, zijn er nog best wel wat aardige producten over in het feestvw. assortiment. Kwalitatief goed en tegen een stuk betere prijs dan in NL (hopelijk kunnen ze die handhaven...).

Het feestvuurwerk blijft toch wel gelijk? Ik bedoel, men hoeft nu toch niet zoals in NL bijv. het zilver kruit te vervangen door zwart kruit in de rollen?

Trein naar Roosendaal en dan de stoptrein richting Antwerpen nemen. Uitstappen in Kapellen. als je het station afkomt kom je bij een grote weg deze ga je naar links. bijna aan het eind van die weg (bij een benzinestation voorbij het bos) ga je linksaf. Je loopt zo tegen de vuurpijl van alpeco aan.

Heb het zelf al meerdere malen gedaan. Op de terugweg als je in Roosendaal uitstapt gelijk naar beneden en het station uit. Zorg dat je niet te lang op Roosendaal bent want het wemelt er van douane...

Btw, terug van alpeco rijdt ook een bus richting station.

Trein naar Roosendaal en dan de stoptrein richting Antwerpen nemen. Uitstappen in Kapellen. als je het station afkomt kom je bij een grote weg deze ga je naar links. bijna aan het eind van die weg (bij een benzinestation voorbij het bos) ga je linksaf. Je loopt zo tegen de vuurpijl van alpeco aan.

rechts bedoel je zeker? :D Anders komt je ofwel in Hoevenen uit of in Ekeren.. maar zeker niet bij Alpeco hahahahahaha.

Het is de station straat door lopen, en dan op de kruising de dorpsstraat in richting Putte Stabroek. De hele wandeling vanaf het station is ongeveer 2.5 kilometer. Daar zul je ongeveer een 20 a 30 minuten over doen.

Routebeschrijving *klik*

Redbaron, nee als je vanaf station Kapellen komt en je loopt de dorpsstraat af die overloopt in de kapelseweg moet je bij de kruising starrenhoflaan-kalmhoutsesteenweg linksaf de starrenhoflaan. Dan kom je eerst lang edruco en dan bij Alpeco..

Wat zoek je dan? Je mag enkel nog consumenten vuurwerk kopen bij alpeco. Dat kan je allemaal hier vinden: Klik

Of alles op vooraad is weet ik niet maar waarschijnlijk zal er veel niet zijn maar het beste kun je dan even bellen.

NIEUWSBRIEF ALPECO FIREWORKS

29.01.10 - 30 % KORTING IN FEBRUARI !

Wanneer u tijdens de maand februari "feestvuurwerk" koopt voor een minimum bedrag van 75,00 €uro krijgt u 30% KORTING op de prijzen tentoongesteld in onze toonzaal. Deze actie gelt dus enkel voor de categorie feestvuruwerk en zolang de voorraad strekt !

Back
Bovenaan