Alpeco Fireworks [Kapellen]

ik ben meer ingesteld op knalwerk en bij alpeco hebben ze veelal zacht knalwerk (mijn mening). ik heb het nooit op alpeco gehad en na de KVK regelling al helemaal niet meer. aangezien toen het goede spul zeg maar verdween.

hmm, met alle respect maar Alpeco had met de KVK regeling toch echt de hardste klappers destijds van Belgie, dus ik weet niet op wat en wanneer jij jou mening baseert. En ook nu hebben ze nog steeds een flinke klapper in hun assortiment : de A-bomb, enig probleem is.. hoe kun je ze tegenwoordig nog halen :D

hmm, met alle respect maar Alpeco had met de KVK regeling toch echt de hardste klappers destijds van Belgie, dus ik weet niet op wat en wanneer jij jou mening baseert. En ook nu hebben ze nog steeds een flinke klapper in hun assortiment : de A-bomb, enig probleem is.. hoe kun je ze tegenwoordig nog halen :D

De laatste tijd zijn de knallers van Alpeco echt wel overtroffen hoor. Toen ze de Trueno no4 nog verkochten, waren dat de hardste knallers van Belgie ja. Maar alle knallers die ze zonder kvk verkopen zijn er zwaar uitgeknald. Neeem als voorbeeld de Titanium thunder, een Chooet banger gaat harder. Hun big spanish cracker word ook weer makkelijk overtroffen door bijvoorbeeld de supero van Pyrostar. En de A-bomb is ook nooit super geweest, ik denk dat een mammoth van Zena + - evenhard gaat.

:bye:

08.10.10 - TIJDELIJKE KORTINGEN EN PROMOTIES !
Neem ook een kijkje in onze rubriek "Promoties". Hier vindt u tal van artikelen die tijdelijk in promotie staan of verlaagd zijn in prijs zolang de voorraad strekt.

08.10.10 - NIEUWE MULITI COMPACTBATTERIJEN
Neem een kijkje onder de rubriek "Feestvuurwerk", onderrubriek "Batterijen" en merk onze nieuwe multi- compactbatterijen op : artikelnummers 6003-6004-6005 en 6006. Deze batterijen vervangen de grote professionle flowerbeds, maar hebben een gelijkaardige uitwerking.

http://www.alpeco.be/nieuws_detail.aspx?n=109

Alpeco leeft dus nog, ik zat al tijden op hun site te kijken naar vernieuwingen, maar je was mij voor Fred :devil:
Jammer dat ze niet met een mega actie komen zoals ze die al vaker hebben gehad !
Die doorlontprojecten die ze nu promoten daar ben ik nou niet echt kapot van, ik zie wat erin zit en vindt dat nou geen toppertje, alleen als je het omrekent en het los zou moeten kopen ben je met zo'n box wel voordeliger uit :)

heb je een punt Torrr, in princiepe kunnen we zelf ook zo een box maken. Maar aan de andere kant denk ik, het is wel weer Alpeco die met zoiets komt als eerste en niet een andere fabrikant. Dus ze spelen met deze producten wel mooi in op de vraag van de klant binnen de regels.

heb je een punt Torrr, in principe kunnen we zelf ook zo een box maken. Maar aan de andere kant denk ik, het is wel weer Alpeco die met zoiets komt als eerste en niet een andere fabrikant. Dus ze spelen met deze producten wel mooi in op de vraag van de klant binnen de regels.

Niet helemaal waar, Weco Duitsland heeft ook van dat soort "blokken" !

Waarschijnlijk bedoelt hij de eerste importeur in België. En dat klopt. Ik meen dat Alpeco 2 jaar terug al met een zogenaamd 100shots blokje op de markt kwam dat bestond uit 4 x 25shots cakes in één doos die met elkaar gekoppeld kunnen worden. Soort 100k connector principe maar dan voor cakes.

Een plateau/doos met daarop/daarin een zooi cakes, elk voorzien van 2 lonten waarmee je de cakes vervolgens op volgorde aan elkaar kunt koppelen en één groot blok maakt, is iets waarvan ik mij afvraag waarom dat niet veel eerder op de markt is gebracht door de concurrent.

Dat waren deze cake's
img_0096.jpg

Niet helemaal waar, Weco Duitsland heeft ook van dat soort "blokken" !

Ik bedoel dat Alpeco idd de eerste Belgische importeur en winkel is waar we die gekoppelde sierblokken kunnen kopen. Het principe is niet nieuw, want in Polen en Duitsland is het al langer te koop wat je ook zelf aangeeft.

3307: klopt, jij snapt het.

al die zgn "nieuwe" mutli compact batterijen is niks meer als oude wijn in nieuwe zakken. De al bekende batterijen zoals de 19S peony potjes, 25S crackling chrysanthemum,enz,enz, onderling met elkaar door gelont in een doos bij elkaar.

Mja, dat moet ik ze dan wel weer nageven. Da's dan weer redelijk innovatief van ze. Alpeco was inderdaad enkele jaren geleden al bezig met een leuke verzameling knalblokjes die in systeem geschakeld waren. Kan me herinneren dat een zekere Museumcollega bij deze combinatie de doorlontsnelheid nog even een tikkie had bijgesteld :rolleyes:

Wel jammer dat het, zoals Red Baron al aangeeft, de oude stock betreft in een nieuw jasje. Op dat punt mag er wat mij betreft best wat meer aandacht komen voor nieuwe exemplaren.

Cameo

Ben een keer bij Alpeco geweest en dat was in de Bex tijd....de keuze was erg makkelijk: kwa sfeer, gemoedelijkheid en hoeveelheid gepresenteerd vuurwerk met kwa jongens uitstraling....Bex... Ook veel vriendelijker, joh, komen even mee in de opslagruimte kijken etc. Ben daarna nooit meer bij Alpeco geweest.:mad:

Laatst bewerkt:
Nieuwsbrief:

Beste vuurwerkliefhebbers,

Vanaf maandag 22/11/2010 t/m zondag 5/12/2010 hebben wij een SUPERAANBIEDING !

U koopt voor 202 €uro feestvuurwerk en u betaalt slechts 120 €uro !

Voor meer details verwijzen wij u naar onze website, rubriek PROMOTIES, art. 64999 !

Vriendelijke groeten,

Het Alpeco Team

Klinkt leuk, maar je mag niet zelf samenstellen; 't is een soort pakket:
Dit aanbod is als volgt samen gesteld : > 4 Batterijen van 25 shots (art. 2501-2505). > 1 Assortiment Colour Century (art. 6131) > 1 Pakket kogelpijlen 50mm (6st.) art. 9012 > 1 Pakket vuurpijlen (13-delig) "Bonbridge Galaxy" (art. 9138). Deze aanbieding start op maandag 22/11 en is geldig t/m 5 dec. 2010
http://www.alpeco.be/promoties.aspx?c=5

Oude producten opnieuw verkrijgbaar bij Alpeco!

Bij Alpeco Fireworks er een aantal oude producten weer opnieuw teruggekomen in het assortiment.
Het gaat hierbij voornamelijk om knalproducten zoals de bekende: Spanish Thunder 408, Hindoerollen & normale Rollen ( 5000, 10000 & 20000) deze zijn natuurlijk zeer aantrekkelijk i.c.m de actie van 40% korting die nu aan de gang is.

Bron : http://vuurwerknieuws.wordpress.com/2010/11/21/oude-producten-opnieuw-verkrijgbaar-bij-alpeco/

29.11.10 - NIEUWE PROMOTIES DECEMBER 2010 !

Wij schenken GRATIS fonteinen bij aankoop vanaf een bepaald bedrag (zie verder voor meer info). Deze actie start op 1/12/2010 en geldt zolang de voorraad strekt. GRATIS : * 2 fonteinen (100 gr) bij aankoop van min. 100 €uro. * 4 fonteinen (100 gr) bij aankoop van min. 200 €uro. * 1 pakket "Colour Century (zie art. 6131) bij aankoop van min. 300 €uro. * 2 pakketten (Colour Century, art. 6131 + "Conic Fountain Ass., art. 6136) bij aankoop van min. 500 €uro.

Back
Bovenaan