Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet niet of dit er zozeer toe doet maar meld het toch.
Ik zag vaandag in de telegraaf een advertentie staan van Alpeco.
Denk je werkelijk dat dat nut heeft?
Als er een bedrijf slecht was in het up to date houden van hun website, dan was dat Alpeco wel.
Dat klopt inderdaad, maar dat kwam omdat zij enige onenigheden hebben gehad met de webmaster/beheerder van die website. Deze problemen zijn als het goed is opgelost, dus..
Maar de toekomst zal het leren![]()
Is er dan ook wellicht bekend of Alpeco eindelijk productfilmpjes gaat vrijgeven en op hun site gaat plaatsen?
Heb zelf nooit echt problemen gehad met de gastvrijheid aldaar en was altijd tevreden over de kwaliteit van het vuurwerk.
Vond de zaak echter twee grote manco's hebben;
1) Geen actuele productlijst aanwezig op de website, dus vooraf een wenslijst samenstellen was bijna altijd vergeefse moeite want veel was niet op voorraad.
2) Geen beeldmateriaal voorhanden van nieuwe producten, dus je wist nooit exact wat je kocht.
Ik ben juist zo iemand die graag vantevoren de fora afstruint, voor productfilmpjes en commentaar op de producten en ben heel zeikerig en lang bezig voordat ik een uiteindelijk bestellijst heb gemaakt. Naar ik aanneem ben ik niet de enige daarin.
Alpeco zal aan mij geen klant meer hebben (heb dit jaar sowieso overgeslagen) indien zij aan deze twee manco's niets veranderen, nu zij alleen nog maar consumentenvuurwerk mogen leveren.
Bij elk Nederlands vuurwerkverkooppunt ben ik immers (zo goed als) verzekerd dat zij mij de producten van mijn bestellijst kunnen leveren en krijg daar bij een voorbestelling vaak nog een leuke korting ook.
1) Geen actuele productlijst aanwezig op de website, dus vooraf een wenslijst samenstellen was bijna altijd vergeefse moeite want veel was niet op voorraad.
2) Geen beeldmateriaal voorhanden van nieuwe producten, dus je wist nooit exact wat je kocht.
Beste vuurwerkfanaat,
Vanaf vandaag 22/12/2009 tot en met 31/12/2009 krijgt u bij aankoop vanaf een bepaald bedrag GRATIS vuurwerk !
AANKOOP VAN MIN. 200 €uro
Indien u, als particuliere klant, voor minstens 200 €uro feestvuurwerk aankoopt krijgt u een GRATIS compact t.w.v. 17,50 €uro !
Deze gratise batterij komt uit het assortiment 25-shots VT (art. 2501 t/m 2504)
AANKOOP VAN MIN. 500 €uro
Indien u, als particuliere klant, voor minstens 500 €uro feestvuurwerk aankoopt krijgt u dezelfde compact als hierboven omschreven + GRATIS batterij "Crackling Chysanthemum" (art. 2523), t.w.v. 25 €uro.
Deze aanbieding is geldig zolang de voorraad strekt !
Vriendelijke groeten,
Het ALPECO team