Alpeco Fireworks [Kapellen]

Haha staat ook op de website zo van ze, dus .... :D, wel een hele domme fout :D

Bij het knalvuurwerk staat nu dat ze behalve de colour salute ook de La Bomba verkopen.

LAATSTE NIEUWS

06.12.2009 - Nieuwe professionele compacts !
Tal van nieuwe professionele compacts worden verwacht en enkelen zijn vanaf vandaag ook al te koop ! Neem een kijkje in de rubriek "batterijen" bij "Spektakelvuurwerk" : Art. nummers 99021-99022-99023-99024-99025-99026.

Weet iemand toevallig al iets van deze batterijen?

zitten 200+ shots tussen :-)

BOUBLE DRAGON FS-240 SH. NIEUW 2009 ! Professionele batterij in waaiervorm met "Red & Green Crosette".

DRAGON & PHOENIX ZS-218 SH.
NIEUW 2009 ! Stepbatterij met 2 verschillende effecten : 1/ Crackling flower with red glittering mine. 2/ Red & green crosette. Kaliber : 20 mm Aantal shots : 218

FANTASTICA ITALIA AS - 328 SH.
NIEUW 2009 ! ZS / Red & green tails VT : Whistling tails ZS : Crackling tails Kaliber : 20/25 mm Aantal shots : 328

GOLDEN BEIJING AS-130 SH.
Nieuw 2009 ! Verschillende effecten : 1/ Lemon dahlia & blue pearl with yellow tail. 2/ Green dahlia & golden glittering with green tail. 3/ Red dahlia & silver glittering with red tail. Kaliber : 29 mm Aantal shots : 130

REVES IN PARIS FS-130 SH.
NIEUW 2009 ! Verschillende effecten : 1/ Red dahlia & silver peony with red tails. 2 / Purple dahlia & green peony with green tails. 3/ Lemon dahlia & blue peony with blue tail + silver palm. Kaliber : 29 mm Aantal shots : 130

SYDNEY NIGHTS AS-130 SH.
NIEUW 2009 ! Silver flower with blue mines + final silver rain ! Kaliber : 29 mm Aantal shots : 130

Vanmiddag in het nieuws :
Verkoop van Professioneel vuurwerk in belgie wordt aan banden gelegd !!
De wetgeving in belgie wordt aangepast, waardoor het niet meer mogelijk zal zijn om met de juiste papieren ( KVK, etc )professioneel vuurwerk te kopen.
Wie weet wat hier van waar is en wanneer deze eventuele nieuwe wet van kracht wordt ????

Vanmiddag in het nieuws :
Verkoop van Professioneel vuurwerk in belgie wordt aan banden gelegd !!
De wetgeving in belgie wordt aangepast, waardoor het niet meer mogelijk zal zijn om met de juiste papieren ( KVK, etc )professioneel vuurwerk te kopen.
Wie weet wat hier van waar is en wanneer deze eventuele nieuwe wet van kracht wordt ????

Lees er dan niemand ff goed wat hier boven nou net stond.. godsamme zeg!

anyways:

04.12.2009 - ACTIE : Gratis geschenk !
Particulieren die voor minstens 100 €uro aankopen krijgen GRATIS een pakket van 4 fonteinen. Deze actie begint vanaf zondag 6 december 2009.

van de site zelf
11.12.09 - VERKOOP SPEKTAKELVUURWERK T. 20 DEC
Als gevolg van de nieuwe wet verschenen in het B.S. op 11 december, kan Alpeco Fireworks nog tot en met 20 december "Spektakelvuurwerk" verkopen aan zij die een bewijs van KVK en B.T.W. nummer kunnen voorleggen. Wanneer u dit soort vuurwerk dit jaar nog wenst aan te kopen, adviseren wij u ten stelligste dit zo snel mogelijk te doen. Wij verwachten een stormloop van onze Nederlandse klanten. Dit zou er kunnen toe leiden dat het spektakelvuurwerk wel eens vroegtijdig zou kunnen uitverkocht zijn !

Niet zo somber Fred .....er zijn meer wegen die naar Rome leiden.:)

Krijgen we nu de 19 shots Sahara Thunders en dergelijke? :wink: in de trant van de 100K shots "connector" . Ze zullen er wel iets op vinden denk ik, voor dit jaar is het in ieder geval na 21-12 gedaan met het spektakelvuurwerk.

Wellicht dat dit voor Bonbridge een mooie kans is om het feestvuurwerk te verbeteren zodat dit weer wat beter kan concurreren met "onze" Nederlandse 500 grammers?

Er komt trouwens 15-12 weer een flinke lading Spektakelvuurwerk binnen waaronder in ieder geval de Celebration Night 150 S en nog wat gouden oude cakes's. Zal wel een flinke drukte worden daar!

In principe had Bonbridge al een 4 in 1 cake op de markt gebracht, zelfde systeem als de chinese rollen oftwel dmv connector aan elkaar te verbinden. En dan heb je dus ook een 100 shots blok.

Krijgen we nu de 19 shots Sahara Thunders en dergelijke? :wink: in de trant van de 100K shots "connector" . Ze zullen er wel iets op vinden denk ik, voor dit jaar is het in ieder geval na 21-12 gedaan met het spektakelvuurwerk.

Wellicht dat dit voor Bonbridge een mooie kans is om het feestvuurwerk te verbeteren zodat dit weer wat beter kan concurreren met "onze" Nederlandse 500 grammers?

Er komt trouwens 15-12 weer een flinke lading Spektakelvuurwerk binnen waaronder in ieder geval de Celebration Night 150 S en nog wat gouden oude cakes's. Zal wel een flinke drukte worden daar!

Zoals hier onder al vermeld, die waren er al. connector versie van een knal potje. Wie weet wat de toekomst zal brengen.. Maar er zal zeker actie ondernomen worden.

Zo rond 15 December komt er inderdaad een ladinkje binnen van rond de 15 containers.

Niet zo somber Fred .....er zijn meer wegen die naar Rome leiden.:)

Hehehehe inderdaad. :wink:

Vermoedelijk is de wijzigingswet wellicht wat sneller of onverwachter gekomen als door Alpeco ingeschat en hebben ze nu een teveel aan voorraad.
Om hier nog enigzins doorheen te komen, hebben ze bij voorkeur zoveel mogelijk klanten in de korte periode die er nog is te gaan.

Affijn, zie Alpeco dit verder wel overleven.
Omzet zal ongetwijfeld terugvallen in vergelijking met de oude regeling.
Ga er vanuit dat ze zelf ook wel beseften dat deze maas in de wet ooit zou gedicht worden.

De concurentie zal wel wat moeilijker worden, wanneer ze in hoofdzaak enkel nog maar consumentenvuurwerk mogen verkopen.
Ongetwijfeld zullen ze met mooi consumentenvuurwerk op de proppen komen en zal de keuze hierin ruimer als voorheen zijn.
Ze zullen echter wel aandacht moeten besteden aan het up to date houden van hun website (is nooit een prioriteit geweest bij ze) en er ook voor moeten zorgen dat wat er op de website staat op voorraad is.
Een verlanglijstje kon je terplekke bij Alpeco altijd zo de prullenbak in gooien, omdat veel ervan niet op voorraad was.
Qua spektakelvuurwerk konden de klanten hier bij gebrek aan concurentie weinig tegen inbrengen.
Gaat het echter hetzelfde met consumentenvuurwerk, dan is er een grote kans dat de klant simpelweg naar de concurent gaat en niet meer terugkomt.

Kortom er zal toch wat moeten veranderen bij Alpeco om te zorgen dat ze klandizie behouden.

Ik ben vandaag lang geweest, Hindoerollen zijn op en komen niet meer dit jaar. Ze zeiden ook dat vanaf 21 december Nederlanders niet meer KVK blokken mogen halen, ze hadden helaas niks gezegd over eventuele kortingen. Ik had trouwens ook een discussie met de oudste van de werknemers over de namaak La bomba en Colour salute, hij maar stellig volhouden dat het geen namaak was en dat ze het exporteerden naar CZ vanuit China. Er zit gewoon meer flash in de Tsjechische versies!

Vandaag bij alpeco geweest. Ik was vroeg ( even na 8-ten ), maar vond het toch stiller dan verwacht. Veel produkten waren er zoals gebruikelijk in december weer niet. de 100.000, en veel bekende profblokken waren tot de 15 en 16de niet leverbaar. het oogde ook rommelig in de winkel. Vooral het middenvak waar de prof. blokken liggen zag er niet uit. Ik kreeg het gevoel dat alpeco het bijltje er al bij neer had gegooid.
Tja, en dan begin ik al langzaam na te denken wat ik volgend jaar moet gaan doen. polen is zover, en al helemaal in je eentje. Duitsland ben ik ook nog nooit geweest, en moet me dan ook weer geheel gaan orienteren welke produkten goed zijn en welke niet. Toch ga ik alpeco missen. Er mankeerd dan wel vaak wat aan, maar zonder Alpeco valt er best een mooi vuurwerkverleden in 1 x weg.

Alpeco: 16.12.09 - BRANDBLUSTOESTEL VERPLICHT !

Alpeco: 16.12.09 - BRANDBLUSTOESTEL VERPLICHT !

Zoals vermeld in onze richtlijnen (zie rubriek wetgeving) m.b.t. de verkoop van "SPEKTAKELVUURWERK" is het bij wet verplicht om in het voertuig waarmee u het vuurwerk transporteert, een brandblusapparaat (min. 2 kg) aan boord te hebben. Indien u niet in het bezit bent van dit toestel kan u dit bij ons aankopen !

Anders komen ze niet meer van die voorraad af na de 20e :D

Bij mijn weten verkocht Alpeco altijd al brandblussers van 2kg.
Dus nu niet speciaal voor de 'uitverkoop'.

Back
Bovenaan