Ik ben ook weer thuis van deze demo

Was een eindje reizen (treinverkeer Utrecht lag plat), maar het was het waard! Erg mooie producten gezien. Ik vind het een gemis dat het zo laat begon (het zou 7 uur zijn; je kan een begintijdstip niet een uurtje van tevoren opeens veranderen). Nu om 19:56 begonnen ze zowaar. Alle mensen dus 56 minuten in de kou laten wachten.
Cakes werden per 2 geschoten, maar met redelijke tussenafstand. De omroeper deed het prima (hihi

) en was meestal goed te verstaan als de speakers meewerkten. Royal viel op door de enorm harde burstknallen! Sommige (waaier)cakes gaan te snel, maar de knaller waren echt zeer hard. Marijn had de meest originele effecten en veel diversiteit. Original vind ik over het algemeen niet top, maar de cakes die hier geschoten werden waren zeker toppertjes

Vuurwerktotaal vind ik zelf wat te doorsnee. Lekkere knallen met goed gevulde boeketten, maar gewoon een beetje standaard uitwerkingen en veel I-shape.
Opmerkelijke producten:
- Blue Spider (X-treme): mooi ding. Grote boeketten, strakke budgetbak.
- Ghost Song (Original): extreem goede fluit! Wel meerdere fluiters die knallen bij het opstijgen; zeker afstand houden in de straat.
- Jaloers (Marijn): nog steeds de beste cake van Nederland. Halleluja wat issie goed!
- Exploding Box (Royal): misschien wel de beste Royal cake! Jezus, wat een boeketten!
- Event 4 Seasons (Rubro): viel mij fors tegen. Doorsnee effecten, snel voorbij. Geen 100 euro waard, mijns inziens.
- Red Dragon Box (Wolff): Viel mij ook tegen. Ook al doorsnee effecten. Voor 200 euro kan je veel mooiere cakes bij Rowy samenstellen.
Leuk om weer een stel bekenden gesproken te hebben

Freaks genoeg! Bedankt ook weer voor de lift naar huis (hij weet wel wie ik bedoel)!
Mijn HD film van de finale:
http://www.youtube.com/watch?v=C3WxM8w7RPA
Finale was SUUUUUUPER!

Echt een zeer mooi begin met Nachtkrakers en Vette Marjas getimed op muziek! Daarna vol losgaan met een diversiteit aan toffe effecten. Als je denkt: dit was het. Hoor je de pyrotechnici aftellen. Opeens steken ze maarliefst
100 stuks Hoogmoed tegelijk aan! Allemachtig, wat een geweld vanaf deze afstand! Vuurzee, daglicht, poppende trommelvliezen! Heerlijk!
Losse demofilms van afzonderlijke producten later dit weekend.