Allure

Het blokje van het laatste filmpje lijkt wel een upgrade gehad te hebben? Meer structuur en een beter tempo. Is deze verandering bewust doorgevoerd? Of is de kwaliteit per cake flink verschillend?

Baggerding. Maat van me had deze. Schoot steeds maar 2 rijen en dan hield ie weer op. Afgegane rijen eraf gehaald weer aansteken en weer maar 2 rijen. Heb zo de hele cake gedaan :)

Ik overweeg (ja nu al:D) om deze er komende jaarwisseling bij te nemen, gewoon voor de leuk.
Zijn er nog ervaringen van afgelopen jaarwisseling?

Eddy.

hij was vorig jaar prima, al sneeuwde hij wel wat onder t.o.v. de it's mine (schoot alure / freedom / it's mine)

Klopt, de It's Mine is mij ook beter bevallen als ik hem daarmee vergelijk. Het is een leuke cake, maar het onregelmatige tempo valt mij toch tegen.

zoals ik al eerder heb gepost schoot ik hem samen met de freedom (wolff) en de it's mine (zena). daarnaast nog enkele cross blokjes uit onder meer de sixpack 150 (katan). in een dergelijk kleuren georienteerd blokje komt hij, met een leuke korting, heel aardig mee. is het heel strak? nee, dat niet. Leuk dingetje voor erbij en zoals gezegd met 30% korting goed te doen. let wel, met die korting heb je er 3 voor de prijs van een it's mine, die immers veel lastiger te krijgen is met korting

Twee stuks van aanschaft voor aan het begin van de show, nooit gekeken naar de schietrichting die stond voor het publiek niet goed, voor mij wel.

Leuk ding, niet heel constant maar wel grappig voor een klein prijsje!

Back
Bovenaan