Allure

maar ik vind 'm net zodanig te langzaam dat hij niet meer leuk is als standalone en enkel als ondersteunend in een showtje te gebruiken...

maar ik vind 'm net zodanig te langzaam dat hij niet meer leuk is als standalone en enkel als ondersteunend in een showtje te gebruiken...

Zo denk ik er ook precies over! Al is dat natuurlijk wel weer afhankelijk van je budget en gewenning/eisen aan je vuurwerk.

Ikzelf ga hem schieten icm. 5x fanshape Z103 candles. Die zullen er hopelijk bovenuit komen, waardoor er een leuk beeld onstaat.

Ik denk ook dat hij alleenstaand niet heel indrukwekkend is. Zelf wil ik hem in de intro van m'n show verwerken, gevolgd door de Tequila. Ik denk dat de Allure dan wel een toegevoegde waarde heeft!

Ziet eruit als een erg boeiende cake. Ben benieuwd naar een los filmpje. Een toffe comet bak is nooit weg.

Ik vind het een triest geval deze cake. Als dit een tegenhanger van de Mega Mini moet zijn is dat goed mislukt. Totaal geen tempo, geen gelijkheid in hoogte van de schoten, en de schoten komen nog half zo hoog als die van de Mega Mini.

Filmpje per 2, mooier in HD:

Laatst bewerkt:
Inderdaad in dit filmpje lijkt dat ding wel dronken.
Er was geen wind ofzo anders post deze cake in het vooravond rijtje.

Ik vind het een triest geval deze cake. Als dit een tegenhanger van de Mega Mini moet zijn is dat goed mislukt. Totaal geen tempo, geen gelijkheid in hoogt van de schoten, en de schoten komen nog half zo hoogte als die van de Mega Mini.

Filmpje per 2, mooier in HD:

Shit ben deze helemaal vergeten te kopen!
Nu ik de filmpjes er van zie baal ik daar wel van!
Nou ja aankomendjaar beter!

hey vuurwerkbieb, geluid wel goed? heb bij al jou laatste filmpjes alleen links geluid met koptelefoon op, filmpjes van anderen hb ik wel gewoon stereo geluid

Ja hierzo ook bieb.

Vanaf de oud en nieuw films doet het probleem zich voor ben ik al achter, vanaf dat moment ben ik op 50P gaan filmen. Komt wel goed, ik zoek het wel even uit. Ga maar back on topic mensen anders komt hier allemaal vervuiling. Thx voor jullie oplettendheid!!!!

Op de orginele film van cam is het goed (stereo) op de gemonteerde film niet, dus het moet iets in de software zijn :)

Het is wel een leuke cake, alleen oogt hij op film wat zwakjes. Als ik hem moet vergelijken met de mega mini vind ik de mega mini beter, alleen heeft deze wat meer kleuren combinaties

Back
Bovenaan