Alles wat betreft Darten

Barney was trouwens net fantastisch, nu zo naar Mighty Mike kijken en hopelijk vlamt hij ook net zo als Barney net deed :)

Weer een beetje bijgekomen van 2 Nederlandse wervelwinden gister. Barney oppermachtig door naar de 3e ronde. Taylor was instabiel maar Painter was niet bij machte om het af te straffen. Komt er dus goed mee weg. Laatste partij was smullen!! Reyes na de 1e set compleet anders; dubbels 1 voor 1 raak, 180'ers en 140'ers om de oren, heerlijke partij! MvG gewoon netjes de rust bewaard maar toch wel een aantal x dat een D5 hem heeft gered. Was het 3-3 geworden in sets had ik het nog maar moeten zien...

Vanmiddag Jelle Klaassen, vnv Barney en V/D Pas; weer een oranje dag!!

En het WK gaat weer verder, vanmiddag zijn er in ieder geval 2 geplaatste spelers uitgeschakeld en vanavond komen Barney en Mighty Mike in actie....

Inderdaad, vind het echt een geweldige speler met een mooie persoonlijkheid.

Ik vind Vincent ook echt een top gozer. Altijd eerlijk, zegt wat ie denkt, doet zich niet anders voor, gewoon een nette realistische kerel. Zoals ie gister ook weer in de studio zat; jammer genoeg verloren, nu in therapie voor zijn rug en hup weer knallen.

Het is wel stil in dit topic terwijl we toch een enkel bizarre partijen hebben gezien. Zo meteen gaat Michael knalluh tegen Anderson ?

Dit topic leeft inderdaad minder dan andere jaren. Daarom zelf ook minder actief hier. Prachtige partij gister, nog nooit zoiets gezien. Verwacht vandaag een stuk minder; een moeizame partij welke gelijk opgaand zal zijn. Ik zeg 7-6 Van Gerwen

toch leuk beginnen zo'n jaar. Heerlijke pot weer van MVG

Was inderdaad een mooie pot darten, op die mafkees uit het publiek na die het podium op rende en er met de beker probeerde vandoor te gaan. Mijn bek viel open toen ik het zag :shocked:

Wat een partij. De gemiddelden lager dan gister, begrijpelijk, op zon lang format. Het was een geweldig toernooi met écht bizarre gemiddelden. Prachtig voor MvG dat hij dit topjaar zo afsluit. Verdiend Michael.

Back
Bovenaan