Alles over jouw consumentenshow!

Ik wil graag een showtje schieten, maar het probleem is dat er nergens meer QM te krijgen is..
zijn er nog mensen die weten waar dit te koop is?

Nou ik heb nog wel wat meter QM maar het is vooral om de prof ontstekers aan de visco te koppelen (van de cakes) en de producten het snelst af te laten gaan, tuurlijk zijn er alternatieven, maar het liefst zou ik nog wat metertjes hiervan scoren!

Heel misschien toch nog een show in elkaar steken voor om 12 uur. Heb nog altijd de beschikking over 2 keer 6 kanalen. Dit jaar dan toch maar gebruiken? Genoeg ontstekers en lont aanwezig. Nu alleen nog het vuurwerk!

De finale is al besteld; 8 Delicious Thunder, 16 stuks totaal dus! Ik denk alleen de snelle variant hiervan te gebruiken. Wat er verder gebruikt zal worden moet ik nog maar zien.

Heel misschien toch nog een show in elkaar steken voor om 12 uur. Heb nog altijd de beschikking over 2 keer 6 kanalen. Dit jaar dan toch maar gebruiken? Genoeg ontstekers en lont aanwezig. Nu alleen nog het vuurwerk!

De finale is al besteld; 8 Delicious Thunder, 16 stuks totaal dus! Ik denk alleen de snelle variant hiervan te gebruiken. Wat er verder gebruikt zal worden moet ik nog maar zien.

Nee joh,ook de trage variant kun ook goed gebruiken als je er maar meerdere tegelijk afsteekt ideaal als voorstuk finale!!!! zeker als je er acht hebt.

wordt leuk knalcakejes testen in m'n finale, op volgorde:

| In Shock (als die op demo's niet gruwelijk gaat tegenvallen)
\ Delicious Thunder Finale Edition
/ White Thunder
\|/ 1-2-1 Secret Salvo

:D

Mijn 10 uur prject worden 2 keer China Salute 100 en een china 658 giller er bij, beide duren ongeveer 1 minuut.
Leuk begin dacht ik zo.

De rest moet ik nog gaan bekijken

Heb op dit moment:
- Zena Cakebox
- Event 4 seasons
- Immortal Gold
- Event 6 Elements
- Garden Of Eden

Ik wil als begin nog iets met fluiters gaan doen, alleen zoek ik nog een goeie finale, iemand tips?

Ga dit jaar een pyroshow op Hardstyle schieten. Daarnaast heb ik nog wat klienere potjes voor s'avonds, een 12:00 project en een paar smoke thunderkings voor de overdag. Overdag ben ik verder vanaf 10:00 tot 17:00 (want dan is het donker) non-stop aan het carbit schieten:D Daarna gaan we altijd gezellig BBQ met een hele groep. Dan tegen 19:00 schiet ik de show weg.

De muziek duurt 7:20 min met daarin verwerkt:
B&W
2x Multishock

Wolff
4x Feugo
1x Mayday
1x Karton Extreme Salute
2x Heavy 3

Rubro
2x Heavy legend 16
2x Heavy legend 25
2x Colorbreak
2x Buurtassortiment

onbekend
2x 72 romeinsekaarsen (in waaier vorm)

Na de muziek volgt een einde salvo bestaande uit:
90 Thunderking's project. Doorgelont naar
Gemodificeerde Delicious thunder
Finale editie Delicious thunder

12:00 poject bestaat
1x Hot Hot Hot Rubro doorgelont naar
1x heavy legend 49 doorgelont naar
2x extreme salute

Lijkt mij weer een mooie jaar wisseling te worden!

Voor de geintreseerden: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?30192-RB-s-Oud-amp-Nieuw-show-2012-2013&p=550528#post550528

Laatst bewerkt:
Vraagje over m'n finale waar ik niet helemaal uitkom. Andermans ideeën kunnen bijdragen, graag!

Aan 't eind had ik volgorde in m'n hoofd Crackle Night, dan Immortal Gold en dan een finale van volgorde: | In Shock, \ White Thunder, / Del. Th. fin.ed., \|/ 1-2-1 Secret Salvo.

Nu heb ik al wel zo ongeveer besloten de Crackle Night na de Immortal Gold te doen vanwege het heftiger effect. Het is al zo ongeveer een finaleblokje dan; valt dan de sloomheid van de In Shock niet een beetje in het niet? Of zullen de dreunen daarvan compenseren en zorgen dat het niet een anticlimax is na de Crackle Night? Of toch in dat licht de Crackle vóór de Immortal doen zodat de overgang naar de slome In Shock niet te groot is?>

Gedachten zijn uiterst welkom! Tnx alvast!

Als ik eerlijk ben, dan denk ik dat het tempo van de In shock te traag is voor een lekkere finale. Dat gaat niet lekker met die andere twee blokjes.

Als ik eerlijk ben, dan zou ik halverwege de Immortal Gold de In Shock bij doen voor een beetje peper. Dan aan het einde van de Immortal Gold direct de twee snellere finale bakjes erbij, enkele schoten In Shock hoeven dan niet storend meer te zijn, omdat de snellere bakjes ondersteuning bieden aan de In shock en de In shock minder lang doorgaat dan wanneer je die tegelijkertijd af zou steken met de andere twee. Je krijgt op die manier een overlappend geheel. Je moet dan wel de crackle night vóór de Immortal doen.

Crackle Night en In Shock werkt denk ik minder, omdat het geluid Crackle Night's een op zichzelf staand geluid is (crackling) en de burst daardoor minder goed aansluit dan bij een doffe burst van de Immortal. Tevens geldt ook dat je hierdoor een finale krijgt van i-shaped blokken en niet in shape hoeft te schieten. Daardoor zal het makkelijker zijn als je zonder al te veel hulpmiddelen (schietkisten e.d.) je finale getimed wilt ontsteken.

Dank je, maar ik hou echt niet van blokken door elkaar schieten. Ik mag graag elk blok afzonderlijk genieten en beoordelen op z'n eigen kwaliteiten. En het wordt me zo ook veel te ingewikkeld hahaha

Wat je ook zou kunnen doen, is de In Shock als eerste de lucht injagen als opening. Relatief langzaam product, zware klappen. Geschikt als aandachtstrekker en om even over de andere buurtbewoners heen te gaan. Dan gevolgd door de Crackle Night, Immortal, en de andere saluteblokjes met op het laatst de Secret Salvo. Als je dat strak wilt doen, wel alles eerst neerzetten op straat. Zodra het ene bakje nagenoeg klaar is, de fik erin. Als je de producten snel genoeg op elkaar laat volgen, dan trek je 100% de aandacht met die combinatie aan cakes.

Dit bruikbaarder?

Back
Bovenaan