Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik had een vraagje:
ik wil dit jaar een thunderking project maken met normaal viscolont en snelvisco of roze lont. alleen ben ik een beetje laat en kan ik nie bestellen voor oud&nieuw, is er iemand die misschien weet of er in sommige producten lont zit dat ik kan gebruiken voor mijn project? voor normaal visco lont heb ik al romeinse kaarsen.
owja en als ik dit niet mag vragen i.v.m. knutsellen verwijder me post dn maar![]()
Nee dat zit er niet en ook niet slim om te doen.
Je kan hier gewoon lont bestellen: http://www.koopjegadget.nl/index.php?cPath=43_44
Is het nu niet te laat om het nog te bestellen jongens?
het lont moet aankomen, en met deze omstandig heden: kerstkaarten en dergelijken lijkt me dat erg moeilijk.
Ook moet je rekening houden met als het lont er is, je het ook nog moet gaan doorlonten. en dat kan ook erg lang duren![]()
Is het nu niet te laat om het nog te bestellen jongens?
het lont moet aankomen, en met deze omstandig heden: kerstkaarten en dergelijken lijkt me dat erg moeilijk.
Ook moet je rekening houden met als het lont er is, je het ook nog moet gaan doorlonten. en dat kan ook erg lang duren![]()
ik zou dees jaar zelf ook een soort van vuurwerk show willen geven, met alle soorten batterijen. nu ben ik alleen nog aan het twijfelen, ik zou graag een karton willen met 12 batterij, en ik ben aan het twijfelen tussen een karton van messier of een karton van de batterijen [Z39]. ik weet niet welke het beste zou zijn heb al veel gehoord van de messier dat ze rap omvallen en dat er regelmatig een batterij tussen zit die uit één klapt na dat hij is aangestoken. zou iemand mij kunnen helpen welke ik dan het beste neem? een karton van de messier of een karton van de [Z39]. Bedankt.