Alles over jouw consumentenshow!

Daar heb je wel gelijk in ja. Het enigste nadeel hierbij vind ik, is dat je tijdens het afgaan van het vuurwerk meer bezig bent met het timen van de volgende ontsteking, dan dat je lekker van je vuurwerk kunt genieten. Ik denk dat ik daarom liever met overlap doorlont (zodat er sowieso geen stiltes vallen en misschien de timing niet 100% aansluitend is) dan dat ik met pyrotorch ga fakkelen.

Bedankt voor je reactie :)

Grtz Woutz

Je hebt hier gelijk in.
Vorig jaar was ik van plan alles handmatig te schieten met een torch.
Dat was dus werkelijk een ramp, heb namelijk 1/3 van de show kunnen zien.
Ik zou zeggen time je visco,quickmatch,snellont etc, en dan kijk je hoelang het gaat worden.

Verder (vind ik) de kunst van het schieten is je eigen creativiteit erin te gooien, dus met een rustig begin dan lekker oplopen, en de knallende finale!

Groeten Derk

Mijn 2011-2012 ConsumentShowtje

1. V-Shape Vette Marja 2x

2. I-Shape KASJOPEJA 2x
3. I-Shape KASJOPEJA 4x
4. I-Shape KASJOPEJA 6x (Kartonvoordeel)

5. V-Shape Hawaii 2x

6. VV-Shape Wild Wild West 3x
Gorgeous 1x
Battle 2x

7. I-Shape Miracle 2x
Next Generation JW63 2x (Kartonvoordeel

8. VV-Shape Fire Emblem 3x
Silver salute 1x
Hoogmoed 2x

9. VV-Shape Wodka Blue 2x
Cape Town 4x

10.FLUITCAKE 750 SCHOTS 4x (Kartonvoordeel)

11.I-Shape Hoogmoed 6x
Silver salute 4x

Heeft er iemand nog suggesties voor Broekhoff / Zena collectie spul om hieraan toe te voegen?

Groetjes Dracow

Mijn 2011-2012 ConsumentShowtje

1. V-Shape Vette Marja 2x

2. I-Shape KASJOPEJA 2x
3. I-Shape KASJOPEJA 4x
4. I-Shape KASJOPEJA 6x (Kartonvoordeel)

5. V-Shape Hawaii 2x

6. VV-Shape Wild Wild West 3x
Gorgeous 1x
Battle 2x

7. I-Shape Miracle 2x
Next Generation JW63 2x (Kartonvoordeel

8. VV-Shape Fire Emblem 3x
Silver salute 1x
Hoogmoed 2x

9. VV-Shape Wodka Blue 2x
Cape Town 4x

10.FLUITCAKE 750 SCHOTS 4x (Kartonvoordeel)

11.I-Shape Hoogmoed 6x
Silver salute 4x

Heeft er iemand nog suggesties voor Broekhoff / Zena collectie spul om hieraan toe te voegen?

Groetjes Dracow

zena:
- ghost song en/of hypnotised
- fusion
- tequila (als je veel geld hebt >2 schieten)
- 25sh brocade crown of 25sh willow

Broekhoff:
- total crowns
- crown king
- fader
- magic leafs (net voor of net na tequila schieten dan)

Het lijkt mij mooi om 1000 shots in 1 minuut af te schieten. Ik zat zelf te denken aan een karton Silver Salute's (12x36=432), 8x Hoogmoed (8x36=288), 3x Woede (3x30=90), maar zit nog op 810 shots. Wie weet een mooie aanvulling? Misschien een fluitcake nog? Ik heb ook 6x Fast Silver Whistling besteld, maar weet niet of ik die daarvoor wil gebruiken. Iemand nog een tip?

M'n show is eindelijk af. Heb er vaak over getwijfeld en meerdere malen veranderd, maar hij is klaar :) Elk kanaal leidt naar een doorlontprojectje, dus het meeste wordt overlappend afgeschoten.

2wd7e3b.jpg

Dit gaat hem worden. Het is mn eerste show dus er zullen vast nog wel dingen te verbeteren zijn, iemand nog suggesties?

Laatst bewerkt:
Netjes hoor. Maar hoe doe je dan de timing? Lont gewoon op bepaalde stukken afknippen?

Aan alle Duitse cakes zit een tweede lont. Dus dit is simpel om overlappend door te lonten. Stukje QM tussen het laatste lont van een Duitse cake en de lont van het nieuwe product. Als er overlappend wordt doorgelont met een Nederlandse cake, snijd ik gewoon een stukje van het label weg bij de finale schoten. Hier bevestig je dan zelf een tweede lont aan waardoor je hetzelfde principe als een Duitse cake krijgt.
Het zal nog wel een hoop knutselen en vloeken worden, maar ik denk dat het resultaat er zeker mag zijn, het is ten slotte mijn eerste show :cool:

Nette show hoor sunseeker, zou alleen de finale iets anders doen. Je hebt als laatste product een modded silver salute, maar vlak daarvoor heb je 8 concerto rosso. Dan heb je naar mijn idee geen duidelijk sterk einde.
Verder helemaal top! Jij gaat veel plezier hebben met oudjaar dat is een ding wat zeker is.

Nette show hoor sunseeker, zou alleen de finale iets anders doen. Je hebt als laatste product een modded silver salute, maar vlak daarvoor heb je 8 concerto rosso. Dan heb je naar mijn idee geen duidelijk sterk einde.
Verder helemaal top! Jij gaat veel plezier hebben met oudjaar dat is een ding wat zeker is.

Heb vorig jaar een aantal modded Silver Salute gehoord, ik denk dat het wel een sterke eindknal is. Maar zoals ik al zei, suggesties zijn welkom. Dus bedankt!

Jongens, ik wil graag wat meningen horen van jullie over de volgende projecten:

Ten eerse de finale pallet, hoe zouden jullie deze indelen ??
Mijn idee is om deze zo te gaan schieten:

3 x Hot cannon
10 x Glorius mine cake
3 x Fluted 500
3 x Secret salute
4 x Hypnotised
6 x silver salute
8 x Hoogmoed

Verder heb ik nog wat kleinere projecten in gedachte als volgt:

2 x pinki winkie
3 x Concerto
2 x earcatcher

2 x wasp
1 x Spring flowers + 1x pinki winkie
1 x Eruption

2 x Eldorado
2 x Crackling meteors
2 x Crackling chry

1 x Puple brocade
2 x Treasure islands
2 x Golden times

4 x Flashbanger
1 x Strobe world
2 x City lights

2 x Panoramic palms
2 x Wodka blue
1 x Camuro queen

en deze artikelen heb ik eventueel nog tot mijn beschikking om prjecten mee in te delen, of los te schieten om 24.00:

2 x Salvo cabs
1 x megaboost
1 x Forbidden kingdom
1 x Flying dutchman
1 x Even stage maker
2 x Gogeous
1 x Full metal assult
1 x Rocking fire
2 x Blow out
2 x Fusion
1 x Share the flare
2 x firewall fluitcake 300s
1 x Mayday
1 x Vuurwerk met een kroon

5 x 3x buurassortiment cake’s, deze worden zoieso gewoon los per 3 geschoten!

Ik ben benieuwd naar suggesties en indelingen van jullie kanten!

gr koen.

En ik kom mezelf weer eens tegen, zit weer te twijfelen tussen een show en losse producten :p
Misschien dat ik toch nog een show schiet, maar het kan ook zijn dat ik er toch nog een jaartje mee wacht. Dit jaar eerst maar wat ervaring op doen in de vorm van projecten. Er zal wel 1 groot finaleproject komen, ik ga er nog maar een keer voor zitten. Het is en blijft ook een lastige hobby :rolleyes:

En ik kom mezelf weer eens tegen, zit weer te twijfelen tussen een show en losse producten :p
Misschien dat ik toch nog een show schiet, maar het kan ook zijn dat ik er toch nog een jaartje mee wacht. Dit jaar eerst maar wat ervaring op doen in de vorm van projecten. Er zal wel 1 groot finaleproject komen, ik ga er nog maar een keer voor zitten. Het is en blijft ook een lastige hobby :rolleyes:
hier precies hetzelfde, ga ik alle onderdelen van me show los schieten of toch een show schieten wat een hoop meer werk met zich mee brengt:frusty:

hier precies hetzelfde, ga ik alle onderdelen van me show los schieten of toch een show schieten wat een hoop meer werk met zich mee brengt:frusty:

Wat ik zelf doe is 1 grote finaleshow met 1000 shots in 1 minuut en voor de rest wat losse projectjes (W-shaped Wodka Blue, 12x Concerto Rosso, 3x Screaming Salute, 6x Fire Emblem enz.). Misschien ook een idee voor jou? 1 (klein) showtje en voor de rest wat projecten?

De 10 uur's show:

- 2 x 500sh shogun gilbatterij

- 1 x army tank large (rijdt naar voren en daarna evenveel naar achteren) in gevecht met army tank small (even kijken hoe ik ze moet opstellen...)

- 1 x sky symphony

- 4 x multi thunderking, 4 x screamer king, 1 x screaming devil, 10 x piccolo pete whistle

- Tussen 2 bomen op 5,5 meter afstand ijzerdraad binden (op 2,5 meter hoogte). Aan dat ijzerdraad 6 meter knetterlint wikkelen. Dat knetterlint dient als lont voor 5 x black salute op 50 centimeter afstand van elkaar. Aan het eind van het knettelint komen 20 x toffee.

15:00 show

3 x screamer king
2 x shogun 500sh gilbatterij
1 x traca
2x sky symphony (overlappend, niet tegelijkertijd!)
1x 100k
2 x nitraatmat 500sh

Show Half 7 (weinig werk, alleen neerzetten) (crackeling candle in 4" mortier) (colour celebration ophangen)

Fonteinen
- 1 pakket fountain box
- 1 comet box
- 3 x howling wolf
- 1 x meterpakket original
- 1 x spitfire
- 1 x caldera
- 1 x etna
- 1 x krakatau
- 1 x zink fontein
1 x W-shape Silver and Gold Foutain Showtime
1 x W-shape Crackeling Fountain
12 x Romeinse kaars 30 balls
6 x vulcanix
3 x multi thunderking
3 x screamer king
1 x screaming devil 10sh
12 x romeinse kaars china red 30sh
3x Candle Kit
3x Action Pack
6 x crackeling candle
1 x triple fontain
1 x colour celebration

Show half 10 (neerzetten, wel overlappend doorlonten)

1 x revolution
2 x fusion zena
2 x witchcraft
3 x green glitter missile
6 x silver tail showtime 6 x golden wave king crackeling showtime 1 x mine gold/silver flower
2 x fast fortune 1 x shaking times1 x good wishes
2 x Blauwtje
1 x space temple
2 x Splitting Commets (Bonfireworks)
2 x full metal assault
2 x mega mini china red
2 x but flower
4 x hoogmoed

00:15 show (1 grote v-shape voor magic leafs en tequila) (2 kleine v-shape voor silver tail) overlappend doorlonten

2 x hawaii
2 x cape town
2 x golden dream
2 x oase + 1 rootje (v-shape)
2 x big fantasy
3 x tequila (v-shape)
2 x crosette cake showtime 1 x showtails (besteld goedkopervuurwerk) 12 x silver tail (2 x 3/3) showtime (besteld) (alleen silver tail v-shape)
18 x silver tail showtime (9/9) (zandzak)
30 x golden wave king crackeling (15/15) (zandzak)
4 x 750 sh xxl + 4 x china red 638 sh
3 x 25sh brocade crown
2 x silver willow
1 x fast fortune
1 x hoogmoed
2 x fast fortune + 1 x shaking times + 1 x good wishes
2 x hoogmoed
5 x fast fortune + 3 x shaking times + 3 x good wishes
5 x hoogmoed
3 x fire emblem (v-shape) (kleine v-shape)
2 x magic tree
2 x brocade pine
Hydra A + Hydra B (al een eindlont)
1 x Falcon
2 x concerto rosso + 4 x ghost song
4 x Hypnotised (Zena NL) + 5 x pinkie winkie + 2 x city lights + 2 x fire flower + 2 x great wall of china + 2 x zware jongens

2 x silver salute + 2 x screeming salute overlap 12 x hoogmoed
profblokken

Laatst bewerkt:
Dit jaar eens kijken of ik ook een showtje kan schieten. Ik zat te denken aan het volgende in de weergegeven volgorde, waarbij alles net op elkaar aansluit.

2 silver fountain
10 Thunderking
3 cakes uit heavy 5 in W-shape
1 Concerto Rosso
1 Treasure Island
2 Potten uit de super nova
2 Potten van Big 19
1 Hot Chains (indien mogelijk koop ik er nog 1 bij)

Wat vinden jullie er van?

Ik heb de volgende producten tot mijn beschikking voor een project:

4x Heavy Legend 16 shots
4x Heavy Legend 25 shots
2x Heavy Legend 36 shots
2x Heavy Legend 49 shots
3x Secret Salute
8x Hoogmoed
6x Fast Silver Whistling
1x Great Wall of China

Welke volgorde zouden jullie doen?

2x Heavy Legend 36 shots
2x Heavy Legend 49 shots
4x Heavy Legend 16 shots
1x Great Wall of China
4x Heavy Legend 25 shots
6x Fast Silver Whistling
3x Secret Salute
8x Hoogmoed

Ik heb de volgende producten tot mijn beschikking voor een project:

4x Heavy Legend 16 shots
4x Heavy Legend 25 shots
2x Heavy Legend 36 shots
2x Heavy Legend 49 shots
3x Secret Salute
8x Hoogmoed
6x Fast Silver Whistling
1x Great Wall of China

Welke volgorde zouden jullie doen?

volgens mij heb jij wel meer producten tot je beschikking ;-)
Ben benieuw volgende week woensdag avond.
greetzz

Ik weet nog niet of ik de Fast Silver Whistling's ga afsteken in dit project. De fluit past niet echt goede bij de rest. Het lijkt mij het mooist om de Secret Salute's af te steken na de 25 shotscake, aangezien die een pittige finale heeft en ik er 4 van heb.

Back
Bovenaan