[ALGEMEEN] Mijlpalen topic!!

Zo, dat is zeker een mooie mijlpaal inderdaad.
Bedankt dus voor iedereen die de films bekijkt:p.

Dat is vaag want ik houd het ook al een uur in de gaten en ik zie dit staan, dus er klopt iets niet :

Total members that have visited the forum today: 1.286 ???

Zou te maken kunnen hebben met leden die op status "onzichtbaar" staan, althans, dat is hetgeen mij te binnen schiet. Die zie je dus niet in de lijst, maar tellen wel in het totaal. :rolleyes:

Total members that have visited the forum today: 1.318 :)

The most members online in one day was 1.318, 29 december 2011

Een beste update dit keer.
Vuurwerkcrew heeft vandaag zijn 400.000 ste post behaald!!!
Dat zijn er heel veel, waar voor wij iedereen willen bedanken voor hun bijdrage.

vuurwerkcrew is snel aan het groeien.
december 2007 stond het rekord op 131 mensen online op 1 dag.
december 2011 al maarliefs 1318.
hopen dat de groei doorzet

Elburgersc,

Hoe meer leden hoe mee vreugd en t geeft al aan hoe populair het is. Mooi toch ga zo door Vwc. Misschien s'een keer een algemene ledendag met aan het einde een leuke show dat zou toch leuk zijn lijkt me! Misschien een idee voor Vwc

Elburgersc,

Hoe meer leden hoe mee vreugd en t geeft al aan hoe populair het is. Mooi toch ga zo door Vwc. Misschien s'een keer een algemene ledendag met aan het einde een leuke show dat zou toch leuk zijn lijkt me! Misschien een idee voor Vwc

We hebben elk jaar wel een meeting. Bijvoorbeeld 5 mei het bedrijdingsvuurwerk in Hilversum. Of houden onderling een meeting bij een show. Maar een echte grote meeting zoals een paar jaar terug toen we verzamelden bij Fred is echt lang geleden. Lijkt me leuk als we weer is groots uitpakken met een meeting. Met zijn alle wat geld uitleggen en iets groots organiseren :wink:

Opzich een erg leuk idee om te doen, maar houd er rekening mee dat dit een hele organisatie is om te doen en dat het op het korte termijn waarschijnlijk niet mogelijk is, omdat wij als crew ontzettend druk zijn met het bezoeken van demo's en dit forum up-to-date te houden.

Back
Bovenaan