Aldi Nederland

rj1cf8.jpg

In breda Aldi teteringsedijk is al dat spul ook weer aangevuld. Lekker inslaan zonder vloggende gekkies die voor €300 alles voor je neus weghalen.

2e Aldi was het raak, en aan de kassa met 3 meterpakketjes op een rij lijkt Aldi/Lesli hier wel een gat in de markt te vullen. Ook wel leuk dat zo'n meterpakket van Lesli hier opeens 2x goedkoper is dan in hun eigen winkels, met vrijwel zelfde totale kruitinhoud :p Die xxl grondbloemdingen waren hier dan nog wel €4 terwijl ze bij de andere Aldi wel €2 waren...jammer dat ik ze daar niet nog ff meegepikt heb, maar ach ja. Leuk meterpakketje, gewoon zoals je normaal bij de vuurwerkboer haalt, leuke labeltjes enzo.

Geen idee. Ze mogen in principe blijven verkopen tot t op is maar als ze plaats willen maken voor nieuw aanbod gaat t mss ook zo weer bij Lesli de bunkers in

Lekker vroeg dit jaar! Ik hoop dat er weer wat moois tussenzit. Vorig jaar vielen de ratellinten en het meterpakket enigszins tegen, ben benieuwd hoe het nu zal zijn!

Ik mis nog wel de knetterballen en de grondbloemen. Vooral die grondbloemen zijn goed voor cat 1. €2.99 voor 80 grondbloemen. Die meer kruit bevatten dan van de big bazar.

De link naar de site onderaan de foto werkt idd nog niet. Zal vast na de Black Friday actie komen gok ik zo. Dit is helaas wel de hele foto uit de folder...

Back
Bovenaan