Aldi Nederland

Dat probleem is niet het vuurwerk. Zo iemand heeft andere problemen. Laat anders even een flinke trilkomkommer bij haar bezorgen dan heeft ze wat afleiding.

Ik heb mijn rondje ook even gedaan. Spijkenisse is op wat Voetzoekers en het Siervuurwerkpakket na uitverkocht. Hoogvliet heeft alles nog op voorraad. Sprak in Hoogvliet nog een moeder die hetzelfde rondje had gemaakt als mij, en vuurwerk aan het shoppen was voor haar 14-jarige zoon die alles goed had uitgezocht. Toevallog iemand van hier?

Heb zelf meegenonen:
1x Siervuurwerkpakket
1x Fonteinen Mix
1x knetterballen
1x knetterballen xxl
1x voetzoekers
1x knetter king

Dat Siervuurwerkpakket zier er uit als een waardig alternatief voor de Fonteinen Mix. Totaal 25 fonteinen (5 soorten), 2 pakjes flitslaaltjes en wat tolletjes en sterretjes. Prijs is hetzelfde als de Fonteinen Mix.

Ik heb trouwens gisteren opgevangen bij mijn Aldi dat ze 200kg mogen hebben liggen in de winkel. Verder bij mij gelukkig genoeg voorrad dus ff fonteinen en sierpakketje meegenomen. Leuk voor neefje en nichtje die ook komen met O&N. (En ik geniet er zelf ook van :D)

Vanmorgen netjes op tijd bij mijn plaatselijke aldi geweest, na een tijdje gezocht te hebben heb ik niks kunnen vinden... Toch maar even gevraagd, kreeg als antwoord dat ze dat beslist niet gingen verkopen... Terwijl de folders met het vuurwerk er gewoon lagen :(. Zeker een groen links stemmer.

Is het bezoeken van een andere Aldi in Groningen een optie? Ik heb namelijk wel Cat1 spul gekocht in Aldi Vinkhuizen, tenzij dat te ver weg is voor u.

Net ook even geweest in Ommen. Er was nog zat, alleen de knetterlinten waren bijna op.
Fonteinen pakketje, Knetter Kings en knetterballen XXL meegenomen. Nu die, bijna 6 jarige, zoon in toom proberen te houden ... :D

Ik heb mijn rondje ook even gedaan. Spijkenisse is op wat Voetzoekers en het Siervuurwerkpakket na uitverkocht. Hoogvliet heeft alles nog op voorraad. Sprak in Hoogvliet nog een moeder die hetzelfde rondje had gemaakt als mij, en vuurwerk aan het shoppen was voor haar 14-jarige zoon die alles goed had uitgezocht. Toevallog iemand van hier?

Heb zelf meegenonen:
1x Siervuurwerkpakket
1x Fonteinen Mix
1x knetterballen
1x knetterballen xxl
1x voetzoekers
1x knetter king

Dat Siervuurwerkpakket zier er uit als een waardig alternatief voor de Fonteinen Mix. Totaal 25 fonteinen (5 soorten), 2 pakjes flitslaaltjes en wat tolletjes en sterretjes. Prijs is hetzelfde als de Fonteinen Mix.

Van dezelfde regio, op knetterballen na heeft Hellevoetsluis nog alles. Voetzoekers XXL meegenomen

Ik heb trouwens gisteren opgevangen bij mijn Aldi dat ze 200kg mogen hebben liggen in de winkel. Verder bij mij gelukkig genoeg voorrad dus ff fonteinen en sierpakketje meegenomen. Leuk voor neefje en nichtje die ook komen met O&N. (En ik geniet er zelf ook van :D)

Onze filliaalmanager zei vannochtend tegen een vrouw dat er minimaal nog 8 en max 10 leveringen komen

Gisteravond was er best wel wat nog hier. Alleen wel de (voorlopig) laatste fonteinen mix kun bemachtigen :D . Ook nog wat knetterballen xxl en die nieuwe Knetterkings meegenomen :)

Was van plan niets te kopen, maar zag wat filmpjes van die knetter kings! Kon het niet laten om toch 1 pak mee te nemen!

Ik heb van alles wat meegenomen. Was toch nog even 42 euro kwijt.daarvoor krijg je dan wel weer een paar honderd lontjes terug:D

Onze filliaalmanager zei vannochtend tegen een vrouw dat er minimaal nog 8 en max 10 leveringen komen

Ik begreep hier elke maandag en donderdag in de namiddag een levering voor de komende 4 weken. Zou de dag erna in de ochtend in de schappen moeten liggen steeds, maar dat kan aan de winkel liggen.

Ik heb van alles wat meegenomen. Was toch nog even 42 euro kwijt.daarvoor krijg je dan wel weer een paar honderd lontjes terug:D

Ik ken het. Zal ook al rond de 30 euro. Maar bij de Lesli dealer zelf koop ik de helft er nog niet voor denk ik.

Vind de Knetter Kings toch erg leuk op film. Ben zaterdagmiddag dan ook meteen naar de Aldi gereden. Bij de eerste Aldi geen crackling balls, crackling balls XXL, ratellinten en Knetter King meer. Toen maar snel doorgereden naar de volgende. Daar lagen nog maar 3 pakjes XXL ballen en 3 pakjes Knetter Kings. Fonteinen mixen en de andere pakketjes waren er wel genoeg. Ik vermoed dat een paar plaatselijke youtubers langs deze 2 filialen zijn geweest, want zag al een foto voorbij komen van 2 winkelwagens vol. Heb uiteindelijk 1x knetterballen XXL en 1x Knetter King kunnen bemachtigen.

Back
Bovenaan