Aldi Nederland

Ben benieuwd naar de knetter king, ben benieuwd wat dat is, en maar flink inslaan van de linten en balls die daar veel goedkoper zijn.
Nog maar even wachten tot december, vorig jaar was het pas 15 december dat ze bij de aldi vuurwerk hadden

De vestiging in Almere vertelde mij gisteren dat ze aankomende week de spullen binnen krijgen. Dus dat is al heel snel!

De vuurwerk-meter pakket van de Aldi is alleen verkrijgbaar van 29 t/m 31 december, de rest van het vuurwerk vanaf 1 december, nieuw dit jaar is dus de Knetterking kost 6.99 voor 24 stuks.
Rest is hetzelfde gebleven kwa prijs en spullen

Bij ons al volop pakketten bij de action, en bij big bazar allemaal los spul.maar bij de aldi en lidl nog geen lont.

Zeker even kijken dus de eerste week van December, ben benieuwd wat ze hier allemaal hebben liggen.

Vanaf 1 december verkrijgbaar, maar bij de knetterballen staat vanaf 6 december en het meterpakket zelfs alleen van 29 t/m 31 december. Ben benieuwd wanneer het nou in de winkel ligt

Zou 1 december in de winkel moeten liggen. Maar nog niet alle soorten. Wel zou er vaker bijgevuld worden dan voorgaande jaren. Het is de bedoeling dat er heel december vuurwerk wordt verkocht. Maar dat is wel afhankelijk van de maximale hoeveelheid kilo's die mogen worden opgeslagen. Het kan dus zijn dat het even is uitverkocht totdat de volgende levering komt.

Hoppa, bij mij Aldi lag het al in de schappen! Dus lekker rustig uit kunnen zoeken :)
De power fonteinen zijn wat aangepast en een stuk gaver geworden naar mijn mening! De rest nog niet echt kunnen checken, al zijn de knetterkimgs ook geinige dingen.

Back
Bovenaan