Aldi Nederland

De 31ste overdag flink wat cat 1 van de aldi gestookt. Merkte wel dat alles minder heftig knetterde als het jaar ervoor. Jammer wat in 2015 waren ze gewoon goed.

Heb de 31e van 10:00 - 11:00 allemaal cat 1 vuurwerk gestookt, was leuk spul om even om 10:00 de buurt mee wakker te maken :p

Vandaag bij de Aldi lag hier nog 1 veiligheids pakketje ...
Baal nu wel dat ik niet een zak fonteinen extra gekocht heb. Blijft leuk spul

Knetterlinten waren heerlijk, had nog fonteinen van vorig jaar dus kan daar niet over oordelen.
Die Knetterballen XXL waren helemaal top!
en ook de Voetzoekers XXL waren heel mooi, vlogen soms wel in de fik :p

Hierbij de film van ons 10 meter knetterlint project (1000 stuks). In het begin iets minder heftig dan verwacht, dit kwam vooral dat de knetterlinten van dit jaar een stuk minder heftig waren dan in 2015. Echter maakt het laatste deel van het project het ruimschoots goed ! Enjoy ! Volgend jaar 1500 stuks.

Tips zijn altijd welkom.

Het webadres lijkt van 2016 ...
Zie hem ook niet als ik op de site zoek. Is dit via Google ?
Zou wel snappen dat ze wat eerder beginnen met de verkoop. Is goede handel ...

Het webadres lijkt van 2016 ...
Zie hem ook niet als ik op de site zoek. Is dit via Google ?
Zou wel snappen dat ze wat eerder beginnen met de verkoop. Is goede handel ...

Er staat inderdaad 2016 maar er staan nieuwe artikelen tussen.

Op de banner van de pagina staat vanaf 1 december, mensen hier zeggen dat in een folder vanaf 2 staat en bij de knetterballen staat 6. Wat is het nou? :p

Op de banner van de pagina staat vanaf 1 december, mensen hier zeggen dat in een folder vanaf 2 staat en bij de knetterballen staat 6. Wat is het nou? :p

Nou is het verwarrend! Maar dat maakt niks uit. Gewoon de folder aanhouden. Zaterdag is wel vaker een start dag. Dus vrijdagavond vast gaan kijken!

Back
Bovenaan