Aldi Nederland

Zo, hier lig ik nog in bed haha. Had echt geen zin om er om 8:30 al te staan. Veel plezier iedereen die nu al kan gaan halen. Ik vertrek over een halfuur.

In the pocket! Tussen de brakken van 10 samen met oma.
8 pakjes knetterlinten gescoord en 1 pakje wondertollen.

De buit:
image.jpg

En de beschrijving:
image.jpg

Ps. Aldi hoge vucht Breda loopt niet storm.

Deze pannenkoek dacht dat hij 08:00 open ging :(
Nu voel ik mij zo'n wachtende babyboomer die doet alsof hij de rest van de dag heel druk is, en dus om 5 voor openingstijd al aan het wachten is voor de deur!

Daar heb ik maling aan. Ik hoefde dan wel niet te wachten. Bij de Aldi aangekomen kon ik gelijk doorlopen naar de Cat1 bak. Die was lekker gevuld. Er werd wel meteen bij gezegd door de kassiere op = op. De buit 5 doosjes Knetterlinten, 2 doosjes Cracling Balls en het fonteinen pakketje. Er waren natuurlijk nog meer zogenaamde vaders die gelijk met het excuus kwamen dat het voor zoonlief was die geen tijd had omdat die moest voetballen etc.
Hahaha la me niet lachen. Heb het ook voor mezelf gehaald hoor.:D

Lekker hoor 08:25 voor de deur, wachtrij van hier tot tokio 08:32 alle knetterlintjes op (mensen gooide stapels in hun boodschappen tassen) Mensen gingen met lege handjes weg.
De rest was er nog wel genoeg,
2 pakken fonteinen , 2pakken knetterballen en 2 pakken tollen meegenomen.

Jammer dat veel kleine kinderen iets over half 9 samen met hun ouders zonder knetterlinten weg moesten gaan, ook ouders die alleen op pad waren voor hun kroost zaten zich suf te zoeken.

over de 2e levering meer informatie ontvangen. zal gebeuren op de 28e (maandag na kerst dus)

Hier in Delft was het heel rustig. Stonden wel een aantal mensen bij, maar ben eerst zelfs nog een aantal andere boodschappen gaan doen. Toen ik terug kwam was er nog zat. Toen ik bij de kassa stond zag ik iemand die aan het filmen was, van het forum hier?

Deze buit is ieder geval binnen :)

Ik schrok nogal toen ik aankwam bij de aldi in Sliedrecht:bonk:
Stonden zón 20 jongeren te wachten voor de deur.
Maar gelukkig was er genoeg op voorraad:)
Denk wel dat het nu uitverkocht is:p

Nou ik ga echt niet om 8 uur bij de deur staan :p
Hopen dat ze het rond 12 uur nog hebben, anders jammer dan.

Tja wil je wat hebben moet je over het algemeen er optijd bij zijn helemaal bij de aldi en anders niet klagen.

Back
Bovenaan