Aldi Nederland

Mijn bron heeft even op de verpakking gekeken.

De importeur is Lesli.

Kopen alleen met legitimatie.

Ik mag toch hopen dat ik het zonder legitimatie ook mee krijg :p

-edit-

Geen mens die hier vuurwerk kocht :p schappen lagen nog helemaal vol om 8:15

Laatst bewerkt:
Jaaaaa ziet er goed uit allemaal. Alles van Lesli. Alleen gekkenwerk. Grijpen als een malle. Whahahaha.

IMG_20141220_085833.jpg

Ratellinten + knetterballen allemaal Lesli spul de ballen zijn voor zover ik kan zien bijna identiek aan de blackbulls (rechts blackbulls links aldi)

IMG_20141220_085806.jpg

Knetterballen, knetterlint & fonteinen getest, spul is dik in orde, al helemaal voor dat geld!

'' Of ik ook voor wat anderen kon halen nu ik er toch was ''

cat pakketjes.jpg

Haha netjes! Dat is al een redelijke kofferbak vol cat1.

Gisteren al langs geweest. Ze hadden het vuurwerk al liggen in het magazijn en ze stonden al in de kassa dus mocht ze meenemen. Fonteinen stellen niet super veel voor (vergeleken met de Action- pakketten) maar zijn voor die prijs niet gek!

Net terug, alleen 3 pakjes Ratellinten kunnen bemachtigen. Verder waren de grondbloemen en de knetterballen uitverkocht. Komt helaas niet meer binnen.

Volop van die rommel bij de Aldi's hier.
Alleen het pakket van 8,99 is uit de handel gehaald?! :bonk:

Ongetwijfeld veel te gevaarlijk!

P1070486.jpg

Waarom wachten tot de 29ste om een meter pakket te kopen als je dit kan halen? Prachtig toch:D

De kleintjes (knetterkegels denk ik) hebben een gewicht van 7.5 gram kruit. De Grotere hebben 6.2 gram kruit en de gene met voetjes hebben 7 gram kruit. Vanavond ga ik ze even testen als de wind meezit.

Hier ook een fonteinenpakketje en een doosje knetterballen "in the pocket" :D
Er lag hier nog meer dan zat vanmorgen ...

net de power fontijn getest goed spul voor het geld. Stukken beter dan die kort duurende fontijnen van de action.

Knetterballen zijn binnen :)
Maandag even kijken of de fonteinen er nog zijn :D
Zijn hier gelukkig 6 aldi's, waarvan het bij 2 nooit druk is :D.

Net ook wat dingen gescoord.

30up83m.jpg

Alleen krijg ik die foto niet gedraaid op 1 of andere manier lol.:bonk:

zo, eerste lading is binnen! Het knetterlint gaat goed hard voor cat1, topspul voor die prijs! :cool:
zit eraan te denken om de helft van de stapel in 1 keer in de fik te zetten :D

(sorry voor de kwaliteit van de foto's)

20141220_104431.jpg

20141220_104121.jpg

20141220_104111.jpg

20141220_104446.jpg

Ik dag mischien een drukfout maar het is dus echt 60 stuks knetterlint en crackling balls in verpakking vamiddag ff aldie hopen dat ze wat hebben nog

Back
Bovenaan