Aldi Nederland

Het is gissen, maar ik kan mij zo voorstellen dat Aldi een gigantisch verkoopkanaal is. Dus als Lesli het niet doet, geven ze een andere importeur de kans. Dan toch maar liever zelf :wink:

Lijkt mij ook dat Aldi het als een bijzaak heeft en er dus niet van hoeft te leven en je hebt er geen bunker voor nodig bespaard allemaal geld :p

Is het niet zo dat er verschillen in grondbloemen zitten? Ik heb een keer gehoort van een dealer dat de grondbloemen van Wolff niet het hele jaar door mochten en de grondbloemen van GBV weer wel.

Kan me niet voorstellen dat er een verschil is.

zit hem ook wel in meer dingen. Lagere kwaliteits eisen die aldi stelt. Kans op een balletje die minder klapt. Of knetterlint die iets minder knettert is groter. Maar voor de prijs is het het risico dubbel en dwars waard.

Lijkt mij ook dat Aldi het als een bijzaak heeft en er dus niet van hoeft te leven en je hebt er geen bunker voor nodig bespaard allemaal geld :p

Kan me niet voorstellen dat er een verschil is.

De grondtollen moeten wel met Cat 1 worden geclasifiseerd en zover ik weet is dit lang niet bij alle grondtollen het geval. Dus ik zelf ga ze waarschijnlijk bij de Aldi halen! Ik ben wel benieuwd hoe dit eigenlijk zit...

:o ik denk dat ik de Aldi binnenkort maar eens ga leeghalen :D
wat een prijzen, wordt dus een 10-uur project met 250 crackling balls en 250 knetterlinten op snellont :cool:

Kreeg gister de folder, wou er net een topic over maken! Ik heb al veel cat. 1 maar dat maakt niet uit, de prijzen zijn zo goed ;)

Zekers. Ben al bij de Lidl en Action geweest. Volgende week naar de Aldi. En dan met de kerst wat kruit snuiven.:D

Van betrouwbare bron: Elke Aldi krijgt 1 pallet geleverd met 17 dozen. Dus beperkt beschikbaar. Voor de deur staan om 8:30 is daarom een goed idee.

Hele rij voor de deur van de aldi om 7:45 :D ik ga maar 2 doosjes knetterballen halen , dan te bedenken dat ik laatst 6 euro heb afgetikt voor 32 :cry:

Back
Bovenaan