Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Daarnet een rondje Aldi's gedaan, dat is inmiddels ook wel traditie geworden op de avond voor de verkoop.
helaas niks kunnen kopen in de 3 winkels waar ik geweest ben jammer.
Ik ga er niet speciaal mijn wekker voor zetten morgen vroeg.
volgend jaar beter

ik heb vandaag mijn wekker gezet op half acht zodat ik al kan wennen, anders ga ik het niet redden. :D Nou maar hopen dat het niet van die bagger is als bij de intratuin. Daar word je echt heel naar van. :angry:

PyroteamDelft deelt op Instagram dat er ook een 2021 batch vd knetterlinten wordt geleverd, en deze is heel slecht. Filmpje daarvan staat in de Instagram story's. Ik ben benieuwd of mijn Aldi nog de 2020 batch heeft liggen, of de 2021 batch.

PyroteamDelft deelt op Instagram dat er ook een 2021 batch vd knetterlinten wordt geleverd, en deze is heel slecht. Filmpje daarvan staat in de Instagram story's. Ik ben benieuwd of mijn Aldi nog de 2020 batch heeft liggen, of de 2021 batch.
bedankt voor de tip. wel zonde dat het allemaal ze tegen valt dit jaar.

Heb ze in de plaatselijke aldi genoeg zien liggen, rond 18 uur al zelfs.De andere vw artikelen ook, geen fonteinen zoals ik al had gelezen.
Heb toch maar 2 pakkies linten meegenomen en pakje nitro's.

Viel me wel op;ratellinten met batch 2020, maar staat op sticker over het originele doosje (waarop ook 2020 staat, enkel laatste 2 cijfers verschillen).
En doosjes zijn over gehele lengte dichtgelijmd ipv het zwarte plakbandje van vorig jaar.

Laatst bewerkt:

Blij dat ik op tijd bij de Lidl was dit jaar. Mijn kinderen zouden me met een vreemde blik aankijken en zich afvragen wat ze daar dan mee moesten, als ze zo'n 2021 ratellint zouden afsteken.

Laatst bewerkt:
Moest toevallig naar de aldi voor het plee papier vanochtend. Was in ieder geval blij om te zien dat er geen volwassene mekaar voor de rekken weg aan het beuken zijn. Sterker nog er waren helemaal geen volwassenen. Wat tof was om te zien was dat de winkel vol stond met 12 jarige, de nieuwe generatie pyro's. Ik heb zon vermoeden dat de volwassene van vorig jaar voor het meerendeel aan trip naar belgie hebben gemaakt en zich niet nogmaals aan deze cat 1 bagger willen branden.

Was er net met mijn zoontje om 8.10 uur.
We hadden de laatste 2 dozen knetterkings, en een aantal vakken waren al leeg.
Knetterlinten waren er nog genoeg, maar ik een vermoeden dat dit lang het geval zal zijn …

Zo, dat ging snel! :)
Bij het eerste filiaal waren we op tijd en hadden we alle keus. Ratellinten niet meegenomen (2021 batch).
8:15 liepen we al het tweede filiaal naar binnen en daar was praktischs alles leeg. Alleen de ratellinten en bombommetjes lagen er nog.

Aldi sla ik dit jaar over, vorig jaar ben ik nog om 7.45 uur opgestaan, maar als de knetterlinten zo slecht zijn en ze heel weinig keus hebben (zelfde als vorig jaar) hoef ik er niet heen, heb nu wel genoeg cat 1, trouwens Intratuin was ook uitverkocht! (in Enschede)

Ik had dus het voornemen om om 8:00 voor de deur te staan, door omstandigheden lukte dat niet, dus net om 9:15 was ik er. Knetterrotjes en knetterlinten volledig uitverkocht, Nitro's had ik 1 van de laatste pakjes en de Bombommetjes en Knetterkogels waren er nog genoeg. Zelf maar een pak Nitro's en Bombommetjes meegenomen omdat ik die nog nooit heb gehad.
Dit had ik absoluut niet verwacht, omdat dit nog een redelijk afgelegen Aldi was, landelijk buiten het dorp dichtbij de snelweg. Volgens mij is het in al die jaren nog nooit zó gek geweest.

Moest toevallig naar de aldi voor het plee papier vanochtend. Was in ieder geval blij om te zien dat er geen volwassene mekaar voor de rekken weg aan het beuken zijn. Sterker nog er waren helemaal geen volwassenen. Wat tof was om te zien was dat de winkel vol stond met 12 jarige, de nieuwe generatie pyro's. Ik heb zon vermoeden dat de volwassene van vorig jaar voor het meerendeel aan trip naar belgie hebben gemaakt en zich niet nogmaals aan deze cat 1 bagger willen branden.

pleepapier en cat1 vuurwerk schelen niet zo heel veel meer tegenwoordig :frusty:

Ook even langs de Aldi geweest. Er lagen alleen nog maar Bombommetjes en Knetterkogels. knetterkogels zijn ruk, Bombommetjes gaan een stukje harder.

Bombommetjes hadden goede knetter, maar wel heel weinig. Vond ze eigenlijk best slecht.
Nitro's waren heel goed, gingen bijna 2m hoog.

Back
Bovenaan