Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
bedankt voor de tip. wel zonde dat het allemaal ze tegen valt dit jaar.PyroteamDelft deelt op Instagram dat er ook een 2021 batch vd knetterlinten wordt geleverd, en deze is heel slecht. Filmpje daarvan staat in de Instagram story's. Ik ben benieuwd of mijn Aldi nog de 2020 batch heeft liggen, of de 2021 batch.
PyroteamDelft deelt op Instagram dat er ook een 2021 batch vd knetterlinten wordt geleverd, en deze is heel slecht. Filmpje daarvan staat in de Instagram story's. Ik ben benieuwd of mijn Aldi nog de 2020 batch heeft liggen, of de 2021 batch.
Moest toevallig naar de aldi voor het plee papier vanochtend.
Moest toevallig naar de aldi voor het plee papier vanochtend. Was in ieder geval blij om te zien dat er geen volwassene mekaar voor de rekken weg aan het beuken zijn. Sterker nog er waren helemaal geen volwassenen. Wat tof was om te zien was dat de winkel vol stond met 12 jarige, de nieuwe generatie pyro's. Ik heb zon vermoeden dat de volwassene van vorig jaar voor het meerendeel aan trip naar belgie hebben gemaakt en zich niet nogmaals aan deze cat 1 bagger willen branden.