Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Dan is het de eerste laag van de crackeling microstars die niet heet genoeg brand ( goedkoop is, geen goede oxidator en andere benodigde ingrediënten ) Als die al te laag in temperatuur is kan je de crackeling wel vergeten, dan ligt hier het probleem. Goedkope productie.
Huh?! Goedkope productie bij iets in ALDI?!?! :D

Iemand toevallig al info over welke producten er gaan komen. in het nieuwe krantje staat vanaf 18 december ook nog steeds niks.

Als je de prijzen mag geloven, dan kost een pak knetterlinten 3,99.
Toch maar kijken of er nog een 2e ronde komt bij de Lidl en daar maar extra pakken inslaan.

Dat vind ik wel goed van de aldi; max 4 stuks per klant.
Dus geen hele-kartonnen-rovers die het gros weggraaien voor de rest, vooral voor papas met kinderen gun ik het het meest.

Dat is wel beter 4stuks per klant hadden ze bij de lidl ook wel mogen doen kan iedereen wat krijgen vooral voor de kleine kinderen

Maar heeft iemand al bericht van de ALDI zelf gehad dan? ik kan online niks vinden wat/wanneer ze vuurwerk verkopen..

Heb even een berichtje gestuurd naar de klantenservice kreeg het volgende terug:

"Hallo Thomas, we zullen binnenkort vuurwerk gaan verkopen. Meld je aan voor onze nieuwsbrief, dan ben je als eerste op de hoogte van wanneer het in de winkels ligt. ^Hanna"

De nieuwsbrief is echter net binnen en daar zie ik nog niks instaan, wellicht houden ze het een beetje op de achtergrond om te voorkomen dat gelijk alles weg is. Of ze wachten nog op leveringen.

Back
Bovenaan