Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Was altijd fan van de aldi producten maar de kwalteit is echt zo omlaag gegaan, ik geef er geen geld meer aan uit. Die papieren crackling balls echt troep.

Was hier niet veel over, alleen knetterballen die wilde ik niet.
Maar ik heb filmpjes gezien van de knetterlinten en die waren slecht..
4 Max per persoon hmmk

Thanks wappies ;)

zaterdag ochtend 8 uur was ik binnen. Voldoende voorraad (toen). Batch nummers bekeken. Ik had geluk, alles, met uitzondering van de bombommetjes, waren van 2020. Ik heb echt goede ratellinten, knetterkings, nitro's en knetterrotjes. Ik ben bang dat dit de laatste keer is geweest.

zaterdag ochtend 8 uur was ik binnen. Voldoende voorraad (toen). Batch nummers bekeken. Ik had geluk, alles, met uitzondering van de bombommetjes, waren van 2020. Ik heb echt goede ratellinten, knetterkings, nitro's en knetterrotjes. Ik ben bang dat dit de laatste keer is geweest.
Weet iemand of er wat in Hilversum ligt?

Regio Veluwe is vanmiddag bevoorraad. Geen nitro's, batch ratellinten 2021 dus ruk en zelfde geldt voor de knetterking. De knetterrotjes en bombommetjes daarentegen waren zeer goed. Zelf in Scherpenzeel en Barneveld geweest maar het was wel weer grijpen wat je kan of het was op. Nou ja, in ieder geval was de dochter blij met het Cat1.

Schappen zijn weer gevuld. Ratellinten zijn van 2021 en verder geen knetterking, knetter rotjes of nitro’s gezien. Of ze zijn al op :p

F9BA3D75-4531-4330-9A4C-1CC74833ECA8.jpg

Schappen zijn weer gevuld. Ratellinten zijn van 2021 en verder geen knetterking, knetter rotjes of nitro’s gezien. Of ze zijn al op :p

Bekijk bijlage 64513
Bizar toch eigenlijk dat een doos met 8.4 KG sas gewoon in de winkel kan liggen zonder enige vorm van beveiliging, zonder kooi, zonder bunker, zonder sprinklers (al doen die meer kwaad dan goed) en zonder dat er gecertificeerd personeel rondloopt.

Bizar toch eigenlijk dat een doos met 8.4 KG sas gewoon in de winkel kan liggen zonder enige vorm van beveiliging, zonder kooi, zonder bunker, zonder sprinklers (al doen die meer kwaad dan goed) en zonder dat er gecertificeerd personeel rondloopt.

Nee zo hoort t, net als vroeger waar je bij de Intertoys je cakes kon uitkiezen achter kassa.

Nou, het is op zich niet zo bizar. Wat wél bizar is, is het verschil met de regelgeving bij vuurwerkwinkels.

Helaas aldi zetten had het blijkbaar gister al bijgevuld, oftewel alles behalve de knetterkogels weer leeg. Als iemand in omgevingen Arnhem/Nijmegen nog een aldi weet waar ze wel knetterlinten/knetterkings hebben hoor ik het graag.

Ik wil knetterkings en knetterrotjes :angry:

Ik zag ze nergens, ben drie aldi's langs geweest rond twaalf uur :angry:

Alleen maar knetterlinten en bolletjes nog.

Back
Bovenaan