Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was altijd fan van de aldi producten maar de kwalteit is echt zo omlaag gegaan, ik geef er geen geld meer aan uit. Die papieren crackling balls echt troep.
Weet iemand hoe laat er morgen geleverd wordt?
Inderdaad. Ze kunnen het vandaag geleverd krijgen en morgen pas gaan vullen in de schappen. Of vanavond laat als de vulploeg er is.Supermarkt logistiek kennende zal dat per winkel verschillend zijn, zelfde geld voor wanneer het daadwerkelijk bijgevuld word.
Oke dank!Inderdaad. Ze kunnen het vandaag geleverd krijgen en morgen pas gaan vullen in de schappen. Of vanavond laat als de vulploeg er is.
Weet iemand of er wat in Hilversum ligt?zaterdag ochtend 8 uur was ik binnen. Voldoende voorraad (toen). Batch nummers bekeken. Ik had geluk, alles, met uitzondering van de bombommetjes, waren van 2020. Ik heb echt goede ratellinten, knetterkings, nitro's en knetterrotjes. Ik ben bang dat dit de laatste keer is geweest.
waar is dit?Schappen zijn weer gevuld. Ratellinten zijn van 2021 en verder geen knetterking, knetter rotjes of nitro’s gezien. Of ze zijn al op
Bekijk bijlage 64513
Bizar toch eigenlijk dat een doos met 8.4 KG sas gewoon in de winkel kan liggen zonder enige vorm van beveiliging, zonder kooi, zonder bunker, zonder sprinklers (al doen die meer kwaad dan goed) en zonder dat er gecertificeerd personeel rondloopt.Schappen zijn weer gevuld. Ratellinten zijn van 2021 en verder geen knetterking, knetter rotjes of nitro’s gezien. Of ze zijn al op
Bekijk bijlage 64513
Bizar toch eigenlijk dat een doos met 8.4 KG sas gewoon in de winkel kan liggen zonder enige vorm van beveiliging, zonder kooi, zonder bunker, zonder sprinklers (al doen die meer kwaad dan goed) en zonder dat er gecertificeerd personeel rondloopt.
Bizar toch eigenlijk dat een doos met 8.4 KG sas gewoon in de winkel kan liggen zonder enige vorm van beveiliging, zonder kooi, zonder bunker, zonder sprinklers (al doen die meer kwaad dan goed) en zonder dat er gecertificeerd personeel rondloopt.