Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Wat een drama vandaag: 9:00 niks, 12:00 niks... 17:00 alles was binnen een half uur weg... om 15:00 kwam de levering en hoorde van de medewerkers dat mensen vanaf sochtends tot 15:00 voor de deur gingen wachten op levering.. Een ding weet ik wel: Vuurwerk leeft !

Wat een drama vandaag: 9:00 niks, 12:00 niks... 17:00 alles was binnen een half uur weg... om 15:00 kwam de levering en hoorde van de medewerkers dat mensen vanaf sochtends tot 15:00 voor de deur gingen wachten op levering.. Een ding weet ik wel: Vuurwerk leeft !

Waar was dit als ik vragen mag, voordat ik daar straks ook voor de deur staat.
Iemand toevallig in Amsterdam/Zaandam geweest? Wil straks toch nog even een keer langs (kan het niet laten), maar wil niet weer 5 vestigingen langs met het OV!:bonk:

Dordt totaal leeg nog een doos knetter rotjes kunnen scoren in Zwijndrecht vanmorgen dussssss das kl0te.

Westzanerdijk Zaandam volledig leeg. Wilde nog naar 2 Aldi's in west, maar heb het maar laten zitten, zeker in de stad zal wel alles al leeg zijn...

Hier in Zeist is er na de eerste keer niets meer aangevuld. Ook niet zo erg nu want de kwaliteit is een stuk minder had ik begrepen.

Hier was de ene Aldi al zo goed als leeg enkel nog die Crackling mix boxen. Andere Aldi was nog voldoende voorraad en stonden er zelfs nog volle kartonnen naast de stelling.

Haha nee, komen echt gigantisch veel mensen op af :shocked:

Jaa, bizar! Filiaal waar ik was ook. Enige wat ik om me heen hoorde was: vuurwerk vuurwerk vuurwerk!
Laatste levering was in de ochtend binnen gekomen, maar alles toen ik er was al weg. Was nog van plan 2 andere Aldi's meer in Amsterdam te bezoeken, maar uiteindelijk besloten om het maar niet te doen, mede omdat ik dacht dat het in de stad vrij kansloos zou zijn, maar misschien heb ik het mis, je moet maar net mazzel hebben met een levering. Was toch ook weer drie kwartier langer OV'en geweest!:p

Iemand die toevallig enig inzicht heeft in de winkels omgeving of in Amsterdam, of er toevallig vandaag is geweest? Dan ga ik misschien toch morgen nog even proberen...:bonk:

3300 Aldi knetterlinten in een keer... In het vervolg niet meer in de straat afsteken, maar ergens in een weiland

Back
Bovenaan