Aldi - Categorie 1 vuurwerk

De Lidl had verreweg de beste knetterlinten dit jaar. Maar dat betreft een heel klein deel van wat ze hadden. De knetterlinten met het titanium effect van de Lidl zijn echt super goed! Mooi effect en knetteren harder dan die ik van de Aldi heb.

Gaan er ook niet meer komen denk ik hè, bij de Lidl?

In Roermond is ook nog voldoende te krijgen, tenminste, in de kleinere vestiging achter het ziekenhuis. Bij de grote vestiging op de Wirosingel liggen nog enkele fonteinenpakketjes en nog wat Nitro's.
Ik kon het niet laten om toch nog een siervuurwerkpakketje en nog een pakje Nitro's te kopen.. Voor vanavond... Omdat ik jarig ben.... :biertje:

Verder ook nog bij de Lidl 2 pakjes grondbloemetjes gekocht.
Dit was echt mijn laatste aankoop van dit jaar qua vuurwerk, ik zeg, dit jaar...

Mooie stooksessie van bolle waar je het verschil tussen de aldi fonteinen goed kunt zien. Verschil tussen 2018 en 2019 is ook groot, vooral tussen de knetterfonteinen die het in 2018 nog een stuk beter deden. Het was trouwens niet enkel aldi vuurwerk wat ik voorbij hoorde komen :p

IMG_20201223_161048.jpg

Toch nog een goed doosje weten te bemachtigen!:p
Hopelijk knetteren deze fonteinen wel in tegenstelling tot de knetterfonteinen van 2020!

Die Fonteinenbox was er in 2019 ook al. Toen zat de rest nog in een zak.

Jaa daarom! En dit is batch 2019 en volgensmij waren die wel aardig te doen wat ik begreep! Hyper fonteinen zijn denk niet heel veel, geen idee eigenlijk wat die doen, maar volgensmij zijn de knetter fonteinen wel gewoon met echte knetter, hahaha! Was in ieder geval blij dat het 2019 batch was, want wilde eerst de grote fonteinen doos meenemen, maar wist dat die nogal slecht zouden zijn en toen kwam ik dit nog mooi tegen, ben benieuwd hoe ze het doen!:D

Ik kwam vanochtend tijdens het opruimen 4 doosjes Knetterlinten en 2 doosjes Knetterkings tegen uit 2017.
Is dat een goed jaar??? Lijkt mij in ieder geval beter dan dit jaar.:wink:

Ik kwam vanochtend tijdens het opruimen 4 doosjes Knetterlinten en 2 doosjes Knetterkings tegen uit 2017.
Is dat een goed jaar??? Lijkt mij in ieder geval beter dan dit jaar.:wink:

Ja ik had ook 1 doosje en die gaan echt 3x zo hard als 2020.
2020 lintje ging meer flop flob pfff blub blub plop echt net of hij onder water werd afgestoken.

Back
Bovenaan