Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Las dat het pas 16 december zal worden "om overlast tegen te gaan en het milieu te helpen"
Dit is toch de grootste onzin?
Het is tenslotte CAT1 vuurwerk wat je dus het hele jaar door mag afsteken.
Dus als je een flinke voorraad thuis hebt, belast je het milieu en zorg je voor overlast het hele jaar door..
Erg krom...
Zullen wel weer mensen hebben over liggen zeiken, tis categorie 1 vuurwerk komop. Straks willen ze de fluit en crackling in categorie 1 nog aan banden leggen.Las dat het pas 16 december zal worden "om overlast tegen te gaan en het milieu te helpen" ��
Zullen wel weer mensen hebben over liggen zeiken, tis categorie 1 vuurwerk komop. Straks willen ze de fluit en crackling in categorie 1 nog aan banden leggen.
vandaag gehoord aanstaande donderdag komt de nieuwe folder van cat 1 vuurwerk van de aldi binnen 2019/2020.![]()
Vanaf volgende week zaterdag is er weer vuurwerk te koop bij de aldi! Stond in het krantje dat vandaag is binnen gekomen. Ik heb helaas geen foto's want ben het boekje vergeten. Ik heb gezien dat de knetterrotjes, ratellinten, knetterkings er nog zijn. Verder is het fonteinenpakket waarschijnlijk aangepast. Er zitten nu 20 in voor 8 euro geloof ik, maar de fonteinen die erin zaten waren wel ongeveer hetzelfde als vorig jaar. Al met al, veel hetzelfde alleen zoals het er nu uit ziet is het fonteinenpakket in prijs gestegen!
Ik wil best een foto maken als ik het boekje weer heb, maar dan denk ik dat het pas eind van de week wordt. Is er iemand die deze week nog bij de Aldi komt en even een foto'tje van het boekje wil maken?
Vanaf volgende week zaterdag is er weer vuurwerk te koop bij de aldi! Stond in het krantje dat vandaag is binnen gekomen. Ik heb helaas geen foto's want ben het boekje vergeten. Ik heb gezien dat de knetterrotjes, ratellinten, knetterkings er nog zijn. Verder is het fonteinenpakket waarschijnlijk aangepast. Er zitten nu 20 in voor 8 euro geloof ik, maar de fonteinen die erin zaten waren wel ongeveer hetzelfde als vorig jaar. Al met al, veel hetzelfde alleen zoals het er nu uit ziet is het fonteinenpakket in prijs gestegen!
Ik wil best een foto maken als ik het boekje weer heb, maar dan denk ik dat het pas eind van de week wordt. Is er iemand die deze week nog bij de Aldi komt en even een foto'tje van het boekje wil maken?