Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Las dat het pas 16 december zal worden "om overlast tegen te gaan en het milieu te helpen" 

Dit is toch de grootste onzin?
Het is tenslotte CAT1 vuurwerk wat je dus het hele jaar door mag afsteken.

Dus als je een flinke voorraad thuis hebt, belast je het milieu en zorg je voor overlast het hele jaar door..
Erg krom...

Dit is toch de grootste onzin?
Het is tenslotte CAT1 vuurwerk wat je dus het hele jaar door mag afsteken.

Dus als je een flinke voorraad thuis hebt, belast je het milieu en zorg je voor overlast het hele jaar door..
Erg krom...

Veel bedrijven zijn nu plots maatschappelijk verantwoord bezig, zo heeft de Lidl een feestmaaand ipv kerstfeest. Dat had de HEMA ook, en nog meer bedrijven die zich zo opstellen.

Kan niet.

En je moet gewoon genoeg inslaan.

Koop een compound minder en vul 2 boodschappentassen voor door het jaar heen.

Houd ook rekening met het ek volgend jaar!

Zullen wel weer mensen hebben over liggen zeiken, tis categorie 1 vuurwerk komop. Straks willen ze de fluit en crackling in categorie 1 nog aan banden leggen.

Iedereen wil tegenwoordig politiek correct zijn. Je kunt er op wachten dat cat 1 straks ook niet meer verkocht word ondanks dat het niet verboden is. Zo zit de maatschappij nu in elkaar.

Vanaf volgende week zaterdag is er weer vuurwerk te koop bij de aldi! Stond in het krantje dat vandaag is binnen gekomen. Ik heb helaas geen foto's want ben het boekje vergeten :bonk:. Ik heb gezien dat de knetterrotjes, ratellinten, knetterkings er nog zijn. Verder is het fonteinenpakket waarschijnlijk aangepast. Er zitten nu 20 in voor 8 euro geloof ik, maar de fonteinen die erin zaten waren wel ongeveer hetzelfde als vorig jaar. Al met al, veel hetzelfde alleen zoals het er nu uit ziet is het fonteinenpakket in prijs gestegen!
Ik wil best een foto maken als ik het boekje weer heb, maar dan denk ik dat het pas eind van de week wordt. Is er iemand die deze week nog bij de Aldi komt en even een foto'tje van het boekje wil maken?

Vanaf volgende week zaterdag is er weer vuurwerk te koop bij de aldi! Stond in het krantje dat vandaag is binnen gekomen. Ik heb helaas geen foto's want ben het boekje vergeten :bonk:. Ik heb gezien dat de knetterrotjes, ratellinten, knetterkings er nog zijn. Verder is het fonteinenpakket waarschijnlijk aangepast. Er zitten nu 20 in voor 8 euro geloof ik, maar de fonteinen die erin zaten waren wel ongeveer hetzelfde als vorig jaar. Al met al, veel hetzelfde alleen zoals het er nu uit ziet is het fonteinenpakket in prijs gestegen!
Ik wil best een foto maken als ik het boekje weer heb, maar dan denk ik dat het pas eind van de week wordt. Is er iemand die deze week nog bij de Aldi komt en even een foto'tje van het boekje wil maken?

1 tip: China Red en Wolff hebben dit jaar of vorig jaar een nieuw fonteinenpakket uitgebracht. 28 stuks voor 7-9 euro. Goedkoper dan de Aldi, en als het goed is even mooi. Zijn ook cat 1. https://breda.intratuinvuurwerk.nl/artikel/fonteinzak-28-stuks-cat1

Ik ben vanochtend meteen naar de Aldi gelopen, maar heb helaas niks kunnen vinden in de folders die er lagen. Waren dezelfde als op de site.

aanstaand donderdag komt nieuwe folder pas dus niks bekend nog van hoe of wat wacht gewoon af met gis werk heb je niks aan

Kijk gewoon dit filmpje wat ik gedeeld heb hierboven hij heeft contact gehad met Aldi en verteld wat er aan de hand is.

Naar aanleiding van dat bericht wat een stukje naar boven staat en dat filmpje wat je gedeeld hebt, was ik naar de Aldi gegaan. Is toch maar 2 straten verderop. Blijft toch de hoop houden dat er ineens een rest partij ligt of een stukje van de folder kon vinden. Ben gewoon een stuk ongeduld. Zit weinig anders op dan gewoon te wachten op de definitieve folder en assortiment.

Back
Bovenaan