kwintos
VWC lid
Waarom kan de Aldi wel 60 Knetterlinten verkopen voor €2,99?? en moeten ze verder overal tering duur zijn voor veel minder 3/10/20st...
Omdat de aldi waarschijnlijk groot inkoopt en de prijs dus kunnen drukken.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarom kan de Aldi wel 60 Knetterlinten verkopen voor €2,99?? en moeten ze verder overal tering duur zijn voor veel minder 3/10/20st...
omdat de aldi genoegen neemt met een hele kleine marge.Waarom kan de Aldi wel 60 Knetterlinten verkopen voor €2,99?? en moeten ze verder overal tering duur zijn voor veel minder 3/10/20st...
Nee hoor gewoon 2.99
![]()
Ik ben benieuwd wat aldi nu doet, aangezien andere winkels hun spul nu al in de schappen leggen. Volgens mij gaat de verkoop bij de big bazar als een speer, over 2 weken alles op voor dit jaar![]()
er kan nog steeds geen cat 1 deal op qua prijs kwaliteit tegen die van de aldi fonteinenmix
Een snoepje met crackling ofzoOp FPM kwam ik onderstaande foto tegen. Lesli Vuurwerk is momenteel in China om alvast te kijken voor producten voor 2020-2021. Afgaande op de vormgeving heb ik het vermoeden dat het hier om een cat. 1 product voor de Aldi gaat. Ben benieuwd wat het is/doet.
Met dank aan FPM voor de foto:
Bekijk bijlage 47737
Waarschijnlijk zijn dit gewoon Pili Crackers
Al een datum bekend, wanneer ze beginnen met verkopen?
het leukste/mooiste cat1 toch bij Aldi knetterkings en voetzoekers.als je volgend jaar gedurende het jaar wil stoken in December meet inslaan.