Aldi - Categorie 1 vuurwerk

60 knetterlinten voor €2,99 ?
Heb ik iets gemist?
Zijn het niet de knetterballen die je bedoeld?

Maar ik verheug me er weer op, van mogen ze ook iets eerder met dat spul komen dan december.,,,

Nee hoor gewoon 2.99
attachment.php

Ik ben benieuwd wat aldi nu doet, aangezien andere winkels hun spul nu al in de schappen leggen. Volgens mij gaat de verkoop bij de big bazar als een speer, over 2 weken alles op voor dit jaar :shocked:

Ik ben benieuwd wat aldi nu doet, aangezien andere winkels hun spul nu al in de schappen leggen. Volgens mij gaat de verkoop bij de big bazar als een speer, over 2 weken alles op voor dit jaar :shocked:

Big Bazar is al jaren vanaf oktober, eerst eind nu zelfs redelijk aan het begin. Aldi is al wel naar 1 december gegaan, maar ik denk dat de Aldi hype er een beetje vanaf is. Ze zijn wel goedkoop, maar ook de action en Big Bazar komen met grotere verpakkingen waarmee ze kunnen concurreren. Ik denk dat aldi ook gewoon weer vanaf 1 december gaat verkopen.

er kan nog steeds geen cat 1 deal op qua prijs kwaliteit tegen die van de aldi fonteinenmix

Ik vond ze vanaf 2017 wel sterk verminderd tegenover die van 2016. Ik heb dit jaar de Full House van Wolff besteld, 28 soortgelijke fonteinen voor 7-8 euro in de freakactie, dus ook nog een euro goedkoper. Ik ga die van de Aldi ook halen om te vergelijken, ben benieuwd wat het wordt.

Op FPM kwam ik onderstaande foto tegen. Lesli Vuurwerk is momenteel in China om alvast te kijken voor producten voor 2020-2021. Afgaande op de vormgeving heb ik het vermoeden dat het hier om een cat. 1 product voor de Aldi gaat. Ben benieuwd wat het is/doet.

Met dank aan FPM voor de foto:
9F602144-B889-4DFF-BAD5-028064B1410C.jpeg.jpg

het leukste/mooiste cat1 toch bij Aldi knetterkings en voetzoekers.als je volgend jaar gedurende het jaar wil stoken in December meet inslaan.

het leukste/mooiste cat1 toch bij Aldi knetterkings en voetzoekers.als je volgend jaar gedurende het jaar wil stoken in December meet inslaan.

Vind de knetterkings en voetzoekers t minste, vind de XXL knetterballen (2017 batch) juist het beste daar

Back
Bovenaan