[Freakactie 2018] Freaks Orthen

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook vanmorgen hier mijn bestelling op gehaald. Zoals elk jaar dik in orde.

Helaas is de finale cake van de Transbomber niet geleverd en heb ik wat anders uit mogen zoeken. Prima service.

Erg blij met de gratis Bunker Blaster!
Zeer positief verrast!

Volgend jaar uiteraard weer.. :-)

Ok, eigenaresse van de bus gebonden! Ze werkt er zelf!

Ik ben niet snel sprakeloos, maar nu wel...

(Pauze om dit even te verwerken).

Gelukkig is het wel een vrouw; weer een bewijs dat vrouwen en auto's niet samengaan.

Heel goed dat je haar gebonden hebt!
Dat had ik ook best willen doen, zeg maar...

Om 0:00 uur aanwezig! Super service grootste bestelling stond al klaar achter de balie. En de rest werd snel bij elkaar gezocht. Ook een mooie gratis box erbik, top! :D

Vandaag bij Tolbrug geweest.
Ik werd snel geholpen door het vriendelijke personeel. Praatje maken en de dames van Orthen helpen zelfs met sjouwen naar de auto. Gewoon top service en bedankt voor de gratis cakebox!

Ik had al antwoord gegeven op jou vraag in een andere thread van Orthen.
Maar help je graag.

Vlak voordat je de parkeergarage (Q parc)
inrijdt kun je rechtsaf een straatje in (zijkant van de winkel) even de auto draaien en je auto staat goed om er makkelijk weer eruit te rijden.

Vanavond bij Orthen mijn bestellingen opgehaald. Eerste keer dat ik hier kwam. Mooie ruime winkel, genoeg personeel. Was direct aan de beurt. Na een klein kwartier stond ik weer buiten schat ik. Personeel hielp mee met dozen naar de auto dragen, super geregeld! Parkeren ook prima trouwens, gewoon recht tegenover de winkel aan de straat. Ook nog even met een man gesproken die achter de balie stond, die was al sinds gisterochtend 8 uir non-stop aan het werk..dus die zal lekker slapen met oud en nieuw ;)

zojuist ook geweest
ik stond gelukkig ook voor de deur, alles weer goed geregeld behalve de failing stars.... die waren er nie meer.20181228_222833.jpg

Laatst bewerkt:
Ik had al antwoord gegeven op jou vraag in een andere thread van Orthen.
Maar help je graag.

Vlak voordat je de parkeergarage (Q parc)
inrijdt kun je rechtsaf een straatje in (zijkant van de winkel) even de auto draaien en je auto staat goed om er makkelijk weer eruit te rijden.

Ah held! Sorry niet gelezen!

orthen of tolburg?

Bij mij hadden ze geen Transbomber vanmiddag, maar zie dat jij er 3 hebt?!
en de tropical night.. of is die van een andere winkel?

We hadden de helft van de tramsbombers geleverd gekregen. Evenals de secretsalute.
Balen natuurlijk!! Aangezien we maar 1 levering van rubro kregen.
We kwamen er 10 tekort. Dus er zijn mensen geweest die ze niet gehad hebben.
We hebben het zo goed mogelijk proberen op te lossen. De evo bomber en zelfs de serenity heeft als vervanger gediend of men heeft zijn geld retour gekregen.
Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. We gingen voor 100% levering. helaas is het 95% geworden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan