Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Ben voor de zekerheid ff wezen kijken bij de twee Aldi's bij mij in de buurt. Daar geen Knetterrotsjes:sad: Idd Zaterdag personeel wist niet waarom??? Al het overige was weer aangevuld dus genoeg voorraad.

Bij mijn Aldi liggen nu de knetterrotjes en de vuurwerkmeters. Net van allebei een pak gehaald. De
"Ninjamix" hadden ze echter nog niet. Morgen nog maar eens proberen..

20181214_161219_1024.jpg

20181214_161224_1024.jpg

Lijken me leuke dingen die knetterrotjes, en niet duur 80 stuks voor 4 euro, knalt de 1 nou harder dan de ander?

Heb zo strax ook ff die knetterrotjes gehaald en wat een stront dingen:shocked: knettert voor geen meter en duren nog korter dan de normale knetterballen.

Best leuk die knetterrotjes vind ik. Tenminste niet zoveel plastic als de balls..
Ninjamix ligt hier wel in de Aldi, maar die heb ik niet meegenomen. Meter vuurwerk ligt er ook..

Die knetter rotjes hadden ze beter een andere naam kunnen geven zoals bv knettert rottig :bonk:
Ik geef toe de prijs is goedkoop,maar zelfs dan,vind ik ze t niet waard.
Het werd pas geinig toen het hele doosjes in vlammen opging :D

Knetter rotjes van de week gehaald, zeer leuke dingen en knetteren aardig goed.

Ik weet niet of het hier al vermeld is, er zit een groot verschil in de knetterballen xxl. In sommige zit een plastic kokertje met daar het kruit in en in de andere een papiertje gepropt met een papieren kokertje. Die met het papieren kokertje knetteren voor de meter niet. Ik heb er een fototje van gemaakt:

De goeie ballen:

640252B2-E839-486F-92CA-1784EFACC454.jpg

De slechte:

F0FF59A2-B49D-4737-BE69-BB29FCD02741.jpg

Grtz feabal

Knetter rotjes van de week gehaald, zeer leuke dingen en knetteren aardig goed.

Ik weet niet of het hier al vermeld is, er zit een groot verschil in de knetterballen xxl. In sommige zit een plastic kokertje met daar het kruit in en in de andere een papiertje gepropt met een papieren kokertje. Die met het papieren kokertje knetteren voor de meter niet. Ik heb er een fototje van gemaakt:

De goeie ballen:

Bekijk bijlage 42177

De slechte:

Bekijk bijlage 42178

Grtz feabal

Volgens mij zit in dat papiertje hetzelfde kokertje gewikkeld toch? Puur om de consument te misleiden dat het losse balletjes zijn.

Volgens mij zit in dat papiertje hetzelfde kokertje gewikkeld toch? Puur om de consument te misleiden dat het losse balletjes zijn.

We hebben meerdere tegelijk afgestoken, die in het papiertje zijn echt stukken minder... een kleine zwarte cracklingball presteert beter.

Is het het nou uberhaupt nog waard om knetterballen (zowel normaal als xxl) of knetterrotjes te kopen, of kun je beter alleen linten halen?

Is het het nou uberhaupt nog waard om knetterballen (zowel normaal als xxl) of knetterrotjes te kopen, of kun je beter alleen linten halen?

Toen de verkoop van start ging lag er hier in de winkels alleen maar 2018 batch knetterballen normaal en XXL. Daar dus even goed naar kijken in de winkel. Nu was ik er van het weekend weer om even te kijken of de knetterrotjes er lagen en toen hadden ze alleen maar 2017 batch liggen. De goede dus met papiertjes ipv zo een kokertje. Als je alleen 2018 kan krijgen zou ik alleen voor de ratellinten gaan. Succes!

Toen de verkoop van start ging lag er hier in de winkels alleen maar 2018 batch knetterballen normaal en XXL. Daar dus even goed naar kijken in de winkel. Nu was ik er van het weekend weer om even te kijken of de knetterrotjes er lagen en toen hadden ze alleen maar 2017 batch liggen. De goede dus met papiertjes ipv zo een kokertje. Als je alleen 2018 kan krijgen zou ik alleen voor de ratellinten gaan. Succes!

De 2017 knetterballen hebben ook het "kokertje" ipv het "papiertje".

Vind die knetterrotjes echt helemaal leip haha. Eerst een leuk vlammetje en dan wat geknetter. Ook mijn 2 jongens vinden ze helemaal geweldig.

Back
Bovenaan