Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Interessant. Ik ga de Intratuin hier in de buurt zeer binnenkort even met een bezoekje vereren. Bedankt voor de tip!Voor de genen die een andere/,betere' fonteinen mix willen dan de Aldi versie.
Intratuin heeft exact dezelfde versie van China Red.
Wel een andere fabriek.
Keuringsverslag: Hier!
Bron: Gepost door Michel_G op FPM.
Ik heb hier afgelopen zaterdag inkopen gedaan en alle rekken lagen nog vol.
Maar aan jou post te zien is daar nu alles leeg?
De maandag lagen ze ook in de winkel op dit filiaal in Roermond!!
Kijk maar uit met die voetzoekers dingen sta met me zoon wat af te steken klappen er een paar harder dan een nitraat hoe geen idee maar kijk er mee uit knallen in plaats van draaien
Pindarotsjes zijn ook lekkerMorgen ff wat Knetterrotsjes halen.![]()
Morgen ff wat Knetterrotsjes halen.![]()
In de folder en op internet staan die knetterrotjes ineens op zaterdag?![]()
Kijk maar uit met die voetzoekers dingen sta met me zoon wat af te steken klappen er een paar harder dan een nitraat hoe geen idee maar kijk er mee uit knallen in plaats van draaien
had laatst nog knetterballen xxl gehaald, was bang dat het nieuwe batches waren met capsules, waren het ineens nog oude met de kleine balletjes erin, joechel![]()
Brilletje moet mijn zoon sowieso op tijdens het afsteken.
Maar ik heb inderdaad ook 2 van die voetzoekers gehad, die best hard uit elkaar klapte, met een knal als een nitraatje.
Best lekker eigenlijk.
Die mogen van mij allemaal zo knallen...![]()
Ze weten hier bij de Aldi niks over de knetter rotjes, terwijl er wel op het grote bord voorraan staat vanaf 13-12 verkrijgbaar..
Meer Aldi’s hier last van?
Edit: ff gevraagd aan de manager, ze hebben leveringsproblemen en ze kunnen niet zeggen wanneer het wel in de winkel ligt.