Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Gisteren ook nog even gou geweest met mijn zoon.
Alles lag nog vol,behalve de fonteinmix die waren op.
De knetterballen xxl waren allemaal nog badge 2017:D, en de knetterlinten gaan echt heerlijk zoals vroeger..

Voor de genen die een andere/,betere' fonteinen mix willen dan de Aldi versie.
Intratuin heeft exact dezelfde versie van China Red.
Wel een andere fabriek.

Keuringsverslag: Hier!

Bron: Gepost door Michel_G op FPM.

Voor de genen die een andere/,betere' fonteinen mix willen dan de Aldi versie.
Intratuin heeft exact dezelfde versie van China Red.
Wel een andere fabriek.

Keuringsverslag: Hier!

Bron: Gepost door Michel_G op FPM.
Interessant. Ik ga de Intratuin hier in de buurt zeer binnenkort even met een bezoekje vereren. Bedankt voor de tip!

De knetter rotjes komen donderdag bij de Aldi in de winkel samen met nog een ander vuurwerkpakketje, ik hoor graag de ervaringen met deze dingen.

Kijk maar uit met die voetzoekers dingen sta met me zoon wat af te steken klappen er een paar harder dan een nitraat hoe geen idee maar kijk er mee uit knallen in plaats van draaien

Ja klopt die xxl voetzoekers van de Aldi wat een gevaarlijke dingen voor die kids miss gewoon een productie foutje hoop niet te veel van dit verwacht je niet zeg maar haha

Kijk maar uit met die voetzoekers dingen sta met me zoon wat af te steken klappen er een paar harder dan een nitraat hoe geen idee maar kijk er mee uit knallen in plaats van draaien

Brilletje moet mijn zoon sowieso op tijdens het afsteken.

Maar ik heb inderdaad ook 2 van die voetzoekers gehad, die best hard uit elkaar klapte, met een knal als een nitraatje.
Best lekker eigenlijk. :thumbup:

Die mogen van mij allemaal zo knallen... :cool:

had laatst nog knetterballen xxl gehaald, was bang dat het nieuwe batches waren met capsules, waren het ineens nog oude met de kleine balletjes erin, joechel :handsup:

Brilletje moet mijn zoon sowieso op tijdens het afsteken.

Maar ik heb inderdaad ook 2 van die voetzoekers gehad, die best hard uit elkaar klapte, met een knal als een nitraatje.
Best lekker eigenlijk. :thumbup:

Die mogen van mij allemaal zo knallen... :cool:

Ja joh haha knalde echt hard dacht echt wtf is dit haha

Ze weten hier bij de Aldi niks over de knetter rotjes, terwijl er wel op het grote bord voorraan staat vanaf 13-12 verkrijgbaar..

Meer Aldi’s hier last van?

Edit: ff gevraagd aan de manager, ze hebben leveringsproblemen en ze kunnen niet zeggen wanneer het wel in de winkel ligt.

Ze weten hier bij de Aldi niks over de knetter rotjes, terwijl er wel op het grote bord voorraan staat vanaf 13-12 verkrijgbaar..

Meer Aldi’s hier last van?

Edit: ff gevraagd aan de manager, ze hebben leveringsproblemen en ze kunnen niet zeggen wanneer het wel in de winkel ligt.

In de folder staat zaterdag 15-12, online nu ook, is aangepast.

Back
Bovenaan