Kerstmarkten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen als het goed is naar de Driesprong, ik ben benieuwd hoe het er dit jaar uit ziet :)

weekend van 15 december zit ik met mevrouw ghoost gezellig 2 volle dagen in Oberhausen... echt enorm zin in. ik geniet altijd maximaal van de kerstsfeer, de biertjes, de wijntjes en de gezelligheid. het is op deze manier altijd heerlijk toeleven naar de dag der dagen een dikke week later :)

Weer gaat aankomende week als het goed is behoorlijk naar beneden met in de nachten kans op vorst, dat ziet er wat sfeervoller uit dan in je kort broek inderdaad.

weekend van 15 december zit ik met mevrouw ghoost gezellig 2 volle dagen in Oberhausen... echt enorm zin in. ik geniet altijd maximaal van de kerstsfeer, de biertjes, de wijntjes en de gezelligheid. het is op deze manier altijd heerlijk toeleven naar de dag der dagen een dikke week later :)

Zie ik je daar :) Zit er dan ook. Geweldige sfeer, prachtige versieringen. Bijna ieder jaar wel een dagje heen!

Vandaag bij Intratuin Duiven geweest. Was weer erg mooi en gezellig.

Hier een filmpje van de 'bekende' roltrap naar boven. Kleine man vond al die lampjes erg interessant.

Ook wat sfeerfoto's gemaakt :

20181030_132040.jpg

20181030_132327.jpg

20181030_132511.jpg

20181030_132643.jpg

20181030_133239.jpg

Geweldige bijdrage Bizzle, top. Geweldig stukje aan het eind van het filmpje, die kleine oogjes worden steeds groter haha, prachtig om te zien.

Mooi om te zien al die kerstsfeer! Afgelopen weekend bij de action geweest en daar is ook al vanalles te koop!

Gaaf filmpje hoor Bizzle! Mooi om die roltrap weer eens te zien, blijft een schitterend gezicht. En ook gaaf die kleine op de arm, je ziet hem genieten van alle lampjes!

Krijg alweer helemaal zin om een kerstmarkt te bezoeken. Door het verzetten van de klok heb ik helemaal de kriebels gekregen en is voor mij het seizoen echt begonnen. Over 3 weekjes beginnen de kerstmarkten weer in Duitsland. Ik ga er zoals elk jaar wel een aantal bezoeken.

Vanmiddag ook weer naar een tuincentrum in de buurt, ben benieuwd wat ze er daar weer hebben van gemaakt.

Vanmiddag ook weer naar een tuincentrum in de buurt, ben benieuwd wat ze er daar weer hebben van gemaakt.

thumbnail_img_6298.jpg

thumbnail_img_6303.jpg

Video is niet van mij!

Kerstmarkt in Valkenburg is ook een aanrader, gezellig sfeer! De markt is verspreid over verschillende grotten en buiten. Wel niet te laat in het seizoen gaan want dan sta je uren te wachten overal!

voor meer info: www.kerststadvalkenburg.nl

Video is niet van mij!

Kerstmarkt in Valkenburg is ook een aanrader, gezellig sfeer! De markt is verspreid over verschillende grotten en buiten. Wel niet te laat in het seizoen gaan want dan sta je uren te wachten overal!

voor meer info: www.kerststadvalkenburg.nl

Nou was er vorig jaar. Geen reet aan. Mega klein, grotten niet bijzonder. Verkopen tell-sell rommel,automatten enzo. Alles behalve sfeervol. Had hem gelukkig gecombineerd met Maastricht. Maar dat is ook geen aanrader btw haha.

Nou was er vorig jaar. Geen reet aan. Mega klein, grotten niet bijzonder. Verkopen tell-sell rommel,automatten enzo. Alles behalve sfeervol. Had hem gelukkig gecombineerd met Maastricht. Maar dat is ook geen aanrader btw haha.

hmm deze mening kan ik niet met je delen? Ik vind het altijd leuk om door de grotten te lopen, en ja de producten zijn veelal troep, maar dat is over het algemeen overal wel zo? Ik ga ook niet naar de kerstmarkt om dingen te kopen eerlijk gezeg? Maar jammer dat jij het zo ervaren hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan