Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Morgen als het goed is naar de Driesprong, ik ben benieuwd hoe het er dit jaar uit ziet![]()
Voorlopig is het kerstmarkten bezoeken in je korte broek..... ik weet het nog niet hoor...![]()
weekend van 15 december zit ik met mevrouw ghoost gezellig 2 volle dagen in Oberhausen... echt enorm zin in. ik geniet altijd maximaal van de kerstsfeer, de biertjes, de wijntjes en de gezelligheid. het is op deze manier altijd heerlijk toeleven naar de dag der dagen een dikke week later![]()
Vanmiddag ook weer naar een tuincentrum in de buurt, ben benieuwd wat ze er daar weer hebben van gemaakt.
Video is niet van mij!
Kerstmarkt in Valkenburg is ook een aanrader, gezellig sfeer! De markt is verspreid over verschillende grotten en buiten. Wel niet te laat in het seizoen gaan want dan sta je uren te wachten overal!
voor meer info: www.kerststadvalkenburg.nl
Nou was er vorig jaar. Geen reet aan. Mega klein, grotten niet bijzonder. Verkopen tell-sell rommel,automatten enzo. Alles behalve sfeervol. Had hem gelukkig gecombineerd met Maastricht. Maar dat is ook geen aanrader btw haha.